  • 11. Data: 2009-07-07 15:22:49
    Temat: Re: podpis na liscie obecnosci na kilka dni naprzod
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Orange :) pisze:

    > Bo w przeciwnym przypadku istnienie takiej listy mija sie całkowicie
    > z sensem jej stworzenia i istnienia. Ona ma DYSCYPLINOWAĆ punktualnośc
    > i obecnośc pracowników.
    > W takiej sytuacji jak wasza, możecie równie dobrze latami jej nie podpisywać.

    Jeśli by terminowo i kompetentnie robili swoją robotę, to w czym problem?

    > PS.
    > A Andrzej,Herald i Jacek, jak zwykle na tej grupie dopieprzyli sie do Ciebie.
    > bo to jest TYPOWE dla takich...... "dyskutantów'.
    > Nie na temat wywołany, ale walnąć w osobowośc i motywy piszacego.
    > Co was to obchodzi? Na czym Monice zależy? Wasz to interes?
    > Może zgłoście do prokuratury podejrzenie popełnienia przestepstwa?

    Przyganił kocioł garnkowi...

  • 12. Data: 2009-07-07 15:26:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Orange :) pisze:

    > Teraz, dziwaku do MNIE bedziesz sie dowalał?! Ze A to nie to samo co "a"???

    Dla każdego rozumnego człowieka brak podpisu na liście _nie_ jest
    równoznaczny ze spóźnieniem.

    > Ty w ogóle nie znasz NORMALNEJ organizacji.
    > 15 min spóźnienia JEDEN raz, i 50 % premii miesiecznej idzie w pizdu!

    To nie jest organizacja normalna, tylko popierdolona. Z osobnikami z
    psychozą natręctw u władzy.

    > To sa normalne wymogi.

    U świrów z odchyłami - może.

    > A jedna nieobecność nieusprawiedliweiona to koszt ok. 2000zł.

    ROTFL

    Ładna dniówka ;)

  • 13. Data: 2009-07-07 15:29:00
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl>

    W artykule <h2vlie$6qq$1@news.onet.pl> Baloo napisal(a):

    > A ty koniecznie zmień psychiatrę.
    > Choć wątpię, czy w tym stadium choroby ma to jeszcze jakiś sens.

    leczyc to powinieneś sie ty, skoro myslisz/myślałes, że ja będe tym KOLEJNYM
    naiwnym, który wda sie z toba w
    wielowątkowe filipiki słowne/postowe o tzw."dupie Maryni"

    Kształcić swe oratorskie talenta to ty możesz, ale np. w oborze, z krowami.
    Jesli natomiast chcesz DYSKUTOWAĆ,zdecydowanie skupiaj na _meritum_.
    Bedziesz wtedy jako dyskutant ceniony.
    Nie bedzie z pewnościa tak,jak jest teraz.... ;)
    --
    Pozdr.
    ____________________

  • 14. Data: 2009-07-07 15:42:51
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Orange :)" <a...@a...pl> napisał

    [ciach bzdety]

    Niestety tak jak przypuszczałem - na zmianę lekarza już za późno.

  • 15. Data: 2009-07-07 16:06:38
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia 7 Jul 2009 12:00:05 +0200, Orange :) napisał(a):

    > ZDECYDOWANIE sytuacja jest nieprawidłowa. i
    > to z KAZDEJ strony.
    Zgoda.

    > istnienie takiej listy mija sie całkowicie
    > z sensem jej stworzenia i istnienia. Ona ma
    > DYSCYPLINOWAĆ punktualnośc i obecnośc
    > pracowników.
    A tu już nie. Głównym celem 'listy' jest
    _dokumentowanie_ czasu pracy pracowników.
    Dyscyplinowanie jest przy okazji i raczej w
    związku z chowaniem listy, o którym dalej
    piszesz. NB niziutko lecisz w dyskusji z
    baloo, oj niziutko.

    > walnąć w osobowośc i motywy piszacego
    Ja zakładam, że główny motyw to ciekawość: a
    jak powinno być? Pewnie się mylę naiwnie...
    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2009-07-07 16:32:46
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A tu już nie. Głównym celem 'listy' jest
    > _dokumentowanie_ czasu pracy pracowników.

    Dokładnie. Co więcej - lista obecności nie jest obowiązkowa. Obowiązkowa
    jest jedynie ewidencja czasu pracy, a tu mowy nie ma o dsycyplinowaniu
    kogokolwiek.
    http://www.praca.egospodarka.pl/35279,Lista-obecnosc
    i-w-pracy-a-ewidencja-czasu-pracy,1,47,1.html

    > Dyscyplinowanie jest przy okazji i raczej w
    > związku z chowaniem listy, o którym dalej
    > piszesz.

    Przy czym tak czy owak to nie stanowi wymogu czy normy w świetle obecnych
    przepisów pracy. To, że ktoś sobie wymyślił dyscyplinowanie za pomocą
    podpisów na liście, to jego prywatna sprawa i nie ma żadnego uzasadnienia
    prawnego. Równie dobrze pracodawca może sobie wyznaczyć pracownika do
    stania na bramce i notowania wszystkich, którzy się spóźnią.
    Czyli nie ma niczego niewłaściwego w podpisywaniu się na liście, gdy się o
    tym zapomniało po przyjściu do pracy.

  • 17. Data: 2009-07-07 16:34:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Orange :) pisze:

    > Kształcić swe oratorskie talenta to ty możesz, ale np. w oborze, z krowami.

    Mało kto chce iść w twoje ślady.

  • 18. Data: 2009-07-07 17:56:46
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl>

    W artykule <p...@n...lechistan.com> Andrzej Lawa napisal(a):

    > Mało kto chce iść w twoje ślady.

    Doskoczył drugi kundel ujadać ;)
    a poszedł ty! po psem poszczuję ;)
    --
    Pozdr.

    ____________________

  • 19. Data: 2009-07-07 17:59:31
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl>

    W artykule <f...@n...lechistan.com> Andrzej Lawa napisal(a):

    > ROTFL

    > Ładna dniówka ;)

    gupiś chyba, bo słabo myslisz.
    To sumaryczne koszty roczne. Tłumaczę, jak krowie na rowie.
    --
    Pozdr.

  • 20. Data: 2009-07-07 18:07:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>