  • Data: 2005-03-25 08:58:38
    Temat: pobiła mnie ochrona marketu
    Od: oki <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Zostałem niesłusznie i bezpodstawnie posądzony o kradzież w warszawskim
    markecie Globi.
    Ponieważ nie zgodziłem się na rewizję zostałem poturbowany i publicznie
    znieważony na środku sklepu.Mam kilku świadków, którzy sami zgłosili się
    do Policji. Ochroniarz i pracownik sklepu rzucali mną w wózki i na
    ziemię. Wyłamywali mi ręce. Wezwałem Policję. Policja wezwała do mnie
    pogotowie bo zrobiło mi się słabo. Przeszukali mnie stwierdzając że nic
    nie ukradłem. Mam stłuczony bark i kilka różnych obrażeń. Zrobiłem
    obdukcję. Zainteresowałem sprawą TVN Uwaga.
    Proszę o rady co dalej zrobić z tą sprawą.