  • Data: 2011-06-06 15:36:33
    Temat: pies na podwórku
    Od: Robiq <r...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Moi rodzice mają psy, które biegają po dobrze ogrodzonym podwórku.
    Furtka i brama zamyknięte są na klucz. Pewnego dnia pojawił się
    policjant i powiedział, że psy po podwórku biegać nie mogą, tylko
    powinny być na łańcuchu bądź też w kojcu. Powoływał się na jakieś prawo
    z 44 roku! Groził 200zł mandatem. Próbowałem wygooglać coś na ten
    temat, ale nic nie znalazłem. Czy to możliwe, że w tej kwestii
    obowiązywałoby w Polsce takie archaiczne prawo??

    Pozdrowienia
    Robert