    From: "Piter" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu
    Date: Tue, 21 Jul 2009 15:06:55 +0200

    Miałem dzisiaj dosyć irytującą sytuację, że parkując na co prawda prywatnym
    terenie ale teren jest otwarty dla klientów i pracowników firm wynajmujących
    biura i przestrzenie magazynowe w budynku, ochrona na polecenie prezesika,
    zapieła swoim łańcuchem mój skuter, zaparkowany tak, że nie utrudniał ruchu,
    dodam jeszcze że znaku zakazu żadnego nie było, od takie widzimisie
    prezesika (zresztą nie jedyne) skuter zmieścił się pomiędzy 2 słupki i
    zaparkowany na ziemi (trawy tam w ogóle nie ma), jakby wzdłuż drogi pokazane
    zresztą na rysunku schematycznym

    http://img229.imageshack.us/img229/9940/schemat.gif

    pytanie mam takie czy miał prawo unieruchomić pojazd ? czy popełniłem jakieś
    wykroczenie ? czy może trzeba było wezwać policję, ta z koleji wezwałaby
    straż pożarną do rozcięcia kłódki, zamiast w ogóle gadać z ochroną i
    właścicielem terenu, bo przecież "nie wiem" czyja to kłódka.
    Dodam jeszcze że niegdyś ochroniarz kazał właśnie tam zaparkować.