    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: parking prywatny a przepisy
    Date: Thu, 18 Jun 2009 14:25:25 +0200

    Czy na parkingu prywatnym obowiązują przepisy ruch drogowego?

    Chodzi konkretnie o parking przy Urzędzie Skarbowym, który użyczyła firma
    PKS,
    przy parkingu nie ma oznaczeń, ze prywatny, czy ze dla pracowników US,
    kompletnie nic
    tylko P

    Po prostu jest parking, na ktorym paruje min ja jako mieszkaniec kamienicy,
    oraz parkuja tam
    urzędnicy, którzy notorycznie, parkują auta jak im się podoba, zastawiając
    kilka osób codziennie rano
    min mnie.

    Swojego czasu ponoć w tej sprawie była straż miejska i machneli ręką, ze to
    nie ich sprawa.

    Ja oczywiście rano grzecznie idę do US, i pytam ochrony czuje to autko z
    usmiechem
    Paniuse schodzą i przestawiają, agresywnie nastawione, ostatnio, jednak
    sąsad był mocno zbulwersowany
    i posypały się wyzwiska.

    Kto ma racje? czy mogą tam obowiązywac jakieś przepisy?
    dodam, ze na parkingu są wyznaczone miejsca parkingowe jednak
    urzędnicy nie korzystają z nich, utrudniając nam wyjazd do pracy rano.

    jak dotychczas zawsze grzecznie to załatwia, chociaż w środku się gotuje :)