  • 21. Data: 2004-06-06 09:58:48
    Temat: Re: niepodlaczona antena - zaklocenia - mozliwe?
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9upib$9do$1@news.onet.pl...

    > puscilem crossposta na pl.sci.fizyka bo chcialem sie upewnic u kogos kto
    sie
    > zna:
    > czy niepodlaczona antena moze zaklocac telewizor? <cut>

    rownie dobrze mogles spytac pania od fizyki czy swobodnie rozwieszony drut
    lub linka do prania moze ujemnie wplywac na miesiaczkowanie pingwinow.
    myslenie nie boli

    pozdro
    ape

  • 22. Data: 2004-06-06 10:14:42
    Temat: Re: nietypowa sprawa - pilne
    Od: SkunkWeed <n...@h...com>

    No tak, tylko że my nie mam z czego nadawać, antena jest poza mieszkaniem,
    nawet nie w mieszkaniu, co widać z ulicy, można sobie nawet podejść i
    obejrzeć.
    Więc z całą pewnością to nie my zakłócamy. Telefony są przewaznie w dni
    deszczowe, a niemalże wszyscy lokatorzy mają anteny siatkowe na balkonach.
    Ale weź im przetłumacz...

  • 23. Data: 2004-06-06 10:15:18
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@p...fm news:Xns94FFE205C6E4BSkunkWeed@193.42.231.152

    > Wiem, że bez podania podstawy prawnej nie mogą nam nakazać zdjęcia
    > anteny, tym bardziej, że nie jest ona do niczego podłączona;
    > napisaliśmy pismo w tej sprawie, ale na razie to przypomina odbijanie
    > piłeczki, administracja jest nam przychylna - niestety dewotki z
    > naszego bloku swoje wiedzą i nie popuszczają.
    > Może ktoś z szanownych grupowiczów nam podpowie, co zrobić w takiej
    > sytuacji? Szczególnie z tym nękaniem telefonami.

    Mialem podobnie z buzdyganem - nagrajcie rozmowe (np. dyktafon do telefonu
    itd), zgloscie na Policje zaklocanie spokoju, a jezeli tez grozi czyms
    konkretnym to grozby karalne (np. ze zniszczy to uzadzenie, itd)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 24. Data: 2004-06-06 13:24:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Jun 2004 11:53:18 +0200, Rafal Urbanelis wrote:
> [...]
    >zna:
    >czy niepodlaczona antena moze zaklocac telewizor?

    W szczegolnych przypadkach - moze by i mogla, cuda sie zdarzaja.

    Ale proponuje sie wlasnie na tym oprzec - napisac
    pismo z wyjasnieniem ze spodziewajac sie nieuzasadnionych
    skarg sasiadow antena pozostawala niepodlaczona i nie mogla spowodowac
    zadnych zaklocen.
    Niniejszym zadamy zachowania listy skarzacych sie na zla jakosc
    odbioru w celu wykazania ze kiepski odbior wystapil u nich
    przed uruchomieniem nadajnika.

    :-)

    J.

  • 25. Data: 2004-06-06 14:21:49
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : teraz identyfikacja rozmowcy nawet w stacjonarkach jest :P
    :

    a slyszales o czyms takim jak zastrzezenie numeru ? :)

    P.

  • 26. Data: 2004-06-06 15:36:08
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <X...@1...42.231.152>, SkunkWeed wrote:

    > ZGodę wydała administracja, wspólnota powstała później. I to wspólnota, na
    > podstawie urojeń mieszkanców, nakazała, poprzez administrację, zdjęcie
    > anteny, nie jest to poparte żadnymi aktami prawnymi, a jedynie czyimś
    > "widzimisię"

    To ja bym się jeszcze na waszym miejscu przyjrzała temu, jak
    przeprowadzono głosowanie. Czy wszystko jest zgodne z literą prawa.
    Jeśli coś jest nie halo, to taką uchwałę można zaskarżyć, jest na to
    zdaje się 6 tygodni.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 27. Data: 2004-06-06 16:14:51
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncc6ef8.48f.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

> [...]
    > przeprowadzono głosowanie. Czy wszystko jest zgodne z literą prawa.
    > Jeśli coś jest nie halo, to taką uchwałę można zaskarżyć, jest na to

    proponujesz zaskarzanie jazgotu kumoszek spod magla?

    pozdro
    ape

  • 28. Data: 2004-06-06 19:59:43
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c9vgmg$fjj$1@nemesis.news.tpi.pl>, ape wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w

    > proponujesz zaskarzanie jazgotu kumoszek spod magla?

    Nie, kumoszki proponuję postraszyć policją, a jak nie pomoże, to
    zgłosić na policję. Pisałam już o tym. Kumoszki i ich telefony to
    jedno, a pozwolenia to drugie.

  • 29. Data: 2004-06-06 20:27:49
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncc6ttf.69m.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Nie, kumoszki proponuję postraszyć policją, a jak nie pomoże, to
    > zgłosić na policję. Pisałam już o tym. Kumoszki i ich telefony to
    > jedno, a pozwolenia to drugie.

    zauwaz, ze pozwolenie wydala administracja, a potem je cofnela pod wplywem
    nacisku jaliegos samozwanczego komitetu spod trzepaka. watpie zeby odbylo
    sie tam jakiekolwiek glosowanie. o uchwale nie wspomne :-)

    pozdro
    ape

  • 30. Data: 2004-06-07 16:39:25
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c9vvms$7n8$1@nemesis.news.tpi.pl>, ape wrote:

    > zauwaz, ze pozwolenie wydala administracja, a potem je cofnela pod wplywem
    > nacisku jaliegos samozwanczego komitetu spod trzepaka. watpie zeby odbylo
    > sie tam jakiekolwiek glosowanie. o uchwale nie wspomne :-)

    Zauważ, że tego nie wiemy na pewno. Autorzy listu nie opisali tego
    dokładnie.