  • Data: 2011-04-20 18:42:19
    Temat: napasc w miejscu pracy
    Od: NoName <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wynajmuje lokal handlowy. w umowie mam termin platnosci do 10 kazdego
    mies a w przypadku zwloki z zaplata do 10 nastepnego miesiaca wlasciciel
    ma prawo wypowiedziec umowe w trybie natychmiastowym. Aktualnie
    spoznilem sie 10 dni z zaplata czynszu i kobieta wpadla dzisiaj z mezem
    (nie majac zadnego wypowiedzenia) do lokalu ktory od niej wynajmuje i
    oboje zaczeli sie ze mna szarpac bo chcieli zmieniac zamki na co nie
    chcialem pozwolic. Wezwalem ochrone i policje. calosc jest tez nagrana
    na dyktafonie. Mam swiadkow na to ze szarpali sie ze mna w lokalu. Mam
    tez zaswiadczenie od lekarza ze jestem podrapany. Czy w moge dochodzic
    swoich praw w pozwie cywilnym czy to idzie z urzedu ?