  • 851. Data: 2013-04-28 17:55:57
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.04.2013 12:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Ależ nie, ja tylko żądam byś wykazał poświęcenie w celu obrony wiary i
    > nawrócenia niewierzących.

    Możesz sobie żądać do woli, twoje żądania nie sprowokują mnie do
    wystawiania Pana, Boga mego na próbę. Bo On sobie tego wyraźnie nie życzy.

    > OK, teraz wyzywasz mnie od "wcielenia i przyczyny wszelkiego zła". To
    > już podpada pod paragraf, więc lepiej odszczekaj, gnoju.

    Pozwiesz mnie czy przyślesz pachołków jak Arnold Pałka (nie przetwarzam)?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 852. Data: 2013-04-28 18:08:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.04.2013 12:45, Andrzej Lawa pisze:
    > Może ty nie słyszałeś o szalunku, ale to twój problem,
    > fundamentalistyczny idioto.

    I trzeba go zbudować, prawdaż?
    Za chwilę powiesz, że trzeba dać betonowe kręgi. A potem się zdziwisz,
    że pisałem, iż to właśnie robią niektóre fundacje pomagając Murzynom w
    budowie studni.

    > Idiota-fundziak może faktycznie zna tylko taką metodę. Ja mam do tego
    > narzędzia. Tanie. No i gdzie te skały? W górach problemów z wodą raczej
    > nie ma.

    Jaaaaaaaasne. Szkoda, że nie zapamiętałem tytułu tego filmu, co właśnie
    szli przez góry kilka godzin po wodę.

    > Zasadniczo to są towary luksusowe.

    I brakowało ich z nadmiaru populacji. Potem nagle z dnia na dzień
    populacja spadła i półki w sklepie się zapełniły.

    To twój tryb rozumowania.

    Bo mój jest taki,że im nierzadko wody i jedzenia brakuje wcale nie z
    powodu za dużej populacji tylko warunków politycznych i braku
    infrastruktury.

    > I sobie radzili. Głodu nie było.

    Rozumiem, że ci z Zachodu mieli się nie wtrącać?

    > Mhm. Włączali się oczywiście z całkowicie altruistycznych powodów ;->

    Nie ważne jakich, po prostu szkoda, że się włączali. Powinni PRL
    zostawić sobie.

    > Wiecznie dając jałmużnę i zakładając, że inaczej sobie nie poradzi -
    > tak, w ten sposób stwierdzasz, że ten ktoś jest od ciebie gorszy.

    Jak w danej chwili umiera z głodu czy pragnienia, to trzeba mu pomóc
    stanąć na nogi.

    > Pomoc ma polegać na pomocy w SAMODZIELNYM stanięciu na nogi.

    No. I dlatego pomagają np. budować studnie. Prowadzi się także edukację
    dzieląc swoimi zdobyczami naukowymi. Kolega np. jechał kiedyś na
    wolontariat do Rwandy gdzie organizował edukację komputerową.

    > Ale uważasz ich za gorszych, bo są inni.

    Nie uważam ich za gorszych. Uważam ich za INNYCH. Przerabiałem to kiedyś
    z pierdolniętą feministką. Ja mówię, że kobiety mają INNE mózgi i
    inaczej postrzegają pewne rzeczy. A ona w ryk, że ją uważam za gorszą.
    Tłumaczę jej, że akurat nie gorszą tylko INNĄ, a ona wciąż wrzeszczy...

    Tak jak sąsiad nie jest ode mnie gorszy, ale jest INNY, nie jest z
    rodziny Śmiejków, więc jest w INNYM kręgu miłości. I jak będzie pożar i
    będę miał ratować swoją córkę albo córkę sąsiada, to pobiegnę po swoją.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 853. Data: 2013-04-28 18:36:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    [ciach]

    > Całości wszechświata, kosmosu, jak to nazwiesz.

    Do kilku sekund po punkcie osobliwym teorie póki co działają ładnie i są
    stopniowo coraz precyzyjniejsze.

    > Nawet jeśli (choć nie ma takiej naukowej możliwości, bo brak jest punktu
    > odniesienia) i założymy, że to poznanie jest właściwe, to nie jest ono
    > sprzeczne z tym, że zostało zainicjowane przez osobowego Boga a nie
    > przez bezosobową Siłę Fizyki.

    Ale to jest mnożenie zbędnych bytów - równie dobrze możesz upierać się,
    że kwiaty swoje kolory zawdzięczają Pigmentowym Wróżkom.

    > Ależ oczywiście, naukowcy wydostali się poza wszechświat i badają go z
    > zewnątrz tylko ja kłamię, że od środka.

    Jak ty mało wiesz o nauce... Typowy fundziak.

    > Ciekawe gdzie widzisz te sprzeczności, nawet jak przyjąć na wiarę, że
    > badania prowadzone przez ateistów przypadkowo dały właściwy wynik.

    Ależ nie przypadkowo. Dzięki temu, że zamiast zadowolić się odpowiedzią
    "to Bóg!" zadawali pytania i zgłębiali temat.

    > Wg twoich kryteriów, gdyż nie podoba ci się to, co stworzył. Mi się

    Widziałeś, jak tworzył?

    > podoba i uważam, że jest to idealne, tak jak sam Bóg. Bo Bóg jest
    > wzorcem idealności.

    Egomaniak ze skłonnością do genocydu jest ideałem? LOL

    To taki Hitler był niemalże idealny. Jedynym jego problemem było to, że
    przegrał.

    > Kłamiesz.

    Drugie się nie liczy.

    > Kłamiesz.

    Patrz wyżej.

    > Kłamiesz.

    Mieć zacięcie... Mieć zacięcie...

    > Kłamiesz.

    Udowodnij.

    > Nawet jeśli, to nie jest sprzeczna z chrześcijaństwem.

    Ależ jest.

    > Aczkolwiek ja w te dowody nie wierzę.

    Bo jesteś głupi i więcej dla ciebie warta jest starożytna mitologia niż
    nowoczesna nauka. Dzieci też leczysz wkładając do pieca na trzy zdrowaśki?

    > Ale nie potępiam tych, co wierzą, bo to jedna z
    > możliwości. Pozostaje wiara.

    Mylisz wiarę z wiedzą.

    > Nie jesteś wiarygodny, bo nie jesteś zdolny do pojęcia istnienia Boga
    > oraz Jego wpływu na świat.

    Jestem zdolny. Przedstaw dowody, to pogadamy. Nie jestem zdolny do
    przyjmowania bajek za fakty - czy to o świętym mikołaju, czy o
    krasnoludkach, czy o innych mitycznych stworzeniach.

    > Jeżeli przez rozsądek masz na myśli małą liczbę dzieci, to nie
    > zachowują, bo mała liczba dzieci, jeśli ma się warunki na większą, jest
    > zdecydowanie nierozsądnym posunięciem.

    Ale nie ma warunków. Ludzi na świecie jest za dużo. A ciśnienie
    demograficzne to podłoże wielu konfliktów.

    > Nie. Oni prowadzi do rozwoju.

    Bredzisz.

    > Zrozum łaskawie, tempy plampuku, że cywilizacja musi się rozwijać
    > inaczej zginie.

    Rozwijać - tak. Bezrozumnie pomnażać populację - nie.

    Znajdziesz nowe światy do kolonizacji i sposób taniego transportu
    nadmiaru populacji - proszę uprzejmie. Póki co - po to mamy
    antykoncepcję, żeby nie wyginąć poprzez nadmierne rozmnożenie.

    > A wy, plampuki,

    Nie znam tego słowa.

    > marzycie o panowaniu szatana.

    Kłamiesz. W te bajki też żaden ateista nie wierzy.

    > No nic, poziom szamba znacznie się obniżył. Zabawa w
    > kłamiesz-kłamiesz-kłamiesz mnie mało kręci, będę się wycofywał z tej
    > dyskusji.

    Ale to nie moja wina, że ty uporczywie kłamiesz. No chyba że jesteś aż
    tak głupi i niechcący piszesz te brednie.

  • 854. Data: 2013-04-28 18:39:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Możesz sobie żądać do woli, twoje żądania nie sprowokują mnie do
    > wystawiania Pana, Boga mego na próbę. Bo On sobie tego wyraźnie nie życzy.

    Ale ja wystawiam na próbę Twoją wiarę. Jak Abrahama - tylko zamiast
    ofiary z syna domagam się ofiary osobistej.

    Ale to normalne - jak chodzi o zabijanie innych to chrześcijanie są
    bardzo entuzjastyczni. A jak siebie poświęcić... o, to już gorzej.

    > Pozwiesz mnie czy przyślesz pachołków jak Arnold Pałka (nie przetwarzam)?

    Twoja matka jest szatan, a twój ojciec to szatan pedał. I tyle. nie będę
    sobie zawracał głowy takim gówniarzem jak ty.

  • 855. Data: 2013-04-28 18:46:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > I trzeba go zbudować, prawdaż?
    > Za chwilę powiesz, że trzeba dać betonowe kręgi. A potem się zdziwisz,
    > że pisałem, iż to właśnie robią niektóre fundacje pomagając Murzynom w
    > budowie studni.

    Bo dla nich lokalnie szalunek i beton przekracza ich zdolności
    technologiczne?

    > Jaaaaaaaasne. Szkoda, że nie zapamiętałem tytułu tego filmu, co właśnie
    > szli przez góry kilka godzin po wodę.

    Pewnie tak samo dokumentalny, jak ten o niejakim Mojżeszu, co to jak
    głupi 40 lat kręcił się w kółko po niewielkiej w sumie pustyni.

    > I brakowało ich z nadmiaru populacji. Potem nagle z dnia na dzień
    > populacja spadła i półki w sklepie się zapełniły.

    Towary luksusowe rządzą się swoimi prawami. Ja piszę o podstawowym
    wyżywieniu.

    > To twój tryb rozumowania.

    Nie imputuj mi swojej tępoty, OK?

    > Bo mój jest taki,że im nierzadko wody i jedzenia brakuje wcale nie z
    > powodu za dużej populacji tylko warunków politycznych i braku
    > infrastruktury.

    A dlaczego dawniej im starczało, hmm? Kacyk a dyktator- niewielka różnica.

    > Rozumiem, że ci z Zachodu mieli się nie wtrącać?

    Z pomocą żywnościową? Na pewno nie. Było tylko jakieś gówniane słone
    masło i paskudny pomarańczowy ser.

    > Nie ważne jakich, po prostu szkoda,

    Ależ ważne.

    > że się włączali. Powinni PRL zostawić sobie.

    Tak jak to zrobili w Jałcie?

    > Jak w danej chwili umiera z głodu czy pragnienia, to trzeba mu pomóc
    > stanąć na nogi.

    Ile razy?

    > No. I dlatego pomagają np. budować studnie. Prowadzi się także edukację

    A ty pisałeś o dostarczaniu wody i żywności. Permanentnym.

    > dzieląc swoimi zdobyczami naukowymi. Kolega np. jechał kiedyś na
    > wolontariat do Rwandy gdzie organizował edukację komputerową.

    Na dzień dobry bardziej im się przyda wiedza o antykoncepcji.

> [...]
    > inaczej postrzegają pewne rzeczy. A ona w ryk, że ją uważam za gorszą.
    > Tłumaczę jej, że akurat nie gorszą tylko INNĄ, a ona wciąż wrzeszczy...

    Nie wykręcaj się. Chodzi mi o twój lament, że w USA "kolorowi" (swoją
    drogą samo to określenie zdradza, że jesteś rasistą i to starej daty)
    przestają być mniejszością.

    > Tak jak sąsiad nie jest ode mnie gorszy, ale jest INNY, nie jest z
    > rodziny Śmiejków, więc jest w INNYM kręgu miłości. I jak będzie pożar i
    > będę miał ratować swoją córkę albo córkę sąsiada, to pobiegnę po swoją.

    A jak on będzie miał więcej dzieci, to ty naprodukujesz sobie nowe?

  • 856. Data: 2013-04-28 19:25:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.04.2013 18:39, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale ja wystawiam na próbę Twoją wiarę. Jak Abrahama - tylko zamiast
    > ofiary z syna domagam się ofiary osobistej.

    Nie jesteś Bogiem. Twoje domaganie się ofiary się dla mnie nie liczy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 857. Data: 2013-04-28 19:32:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Nie jesteś Bogiem. Twoje domaganie się ofiary się dla mnie nie liczy.

    A skąd wiesz, że mój głos nie jest głosem twojego boga, który sprawdza
    twoją wiarę i che cię wykorzystać do nawrócenia innych, hmm?

    Bo jest to dla ciebie niewygodne? Cóż, typowa chrześcijańska hipokryzja.

  • 858. Data: 2013-04-28 19:48:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.04.2013 18:19, krys pisze:

    Pisze, ale dość nieczytelnie. Cytaty miksują się z treścią :(
    Jakbyś na przyszłość mogła trochę dokładniej, bo nie wiem nawet czy
    wszystko wyłapałem.

    > Powiem tak - za mądrość wspólnoty, którą ja teraz słyszę, to ja serdecznie
    > dziękuję.

    Odrzucasz całą naukę i wiedzę i wszystko co ci przekazano i chcesz
    bazować wyłącznie na własnych odkryciach?

    > I chętnie udam się na banicję wraz z grupą oszołomów o pogladach podobnych
    > do moich, ale jest jeden warunek - wspólnota się do nas nie miesza.

    Wyjechać możesz. Namawiałem. Gorzej z porzuceniem tego wszystkiego, co
    już ci wspólnota dała. Z pamięcią może jakieś prochy na amnezję, ale co
    się już wytrenowało, to pewnie się nie cofnie. Masz przesrane,
    musiałabyś się na tej swojej bezludnej wyspie urodzić dzieckiem. A tak
    niestety co już wspólnota dała, to wzięłaś.

    I to jest korzyść palacza?

    > A plantatorzy
    > tytoniu, robotnicy przy taśmie? Są rzeczy które widać, i te których nie
    > widać.

    I to jest dla ciebie wystarczającą motywacją, żeby palenie istniało?

    > Właśnie. A ja mam alergię na durne zakazy. Dlatego jak mi w gmienie
    > ogłaszają prohibicję z powodu przejścia pielgrzymki, to idę na piwo ( nikt
    > mi nie bedzie mówił co i kiedy mam pić).

    Smutne musi być twoje życie, tak w ciągłej opozycji przeciwko wszystkim
    i wszystkiemu. Nawet piwo pijesz nie dla przyjemności a w ramach
    protestu. Nie zazdroszczę.

    > Zawsze? A jak stado to banda blokersów?

    No to przykre. Dlatego należy dążyć do tego, żeby wokoło było jak
    najwięcej pozytywnych wzorców, a negatywne były maksymalnie eliminowane.

    I nadal bym uznał za coś negatywnego, że dziecko się mocno alienuje niż
    jak czerpie wzorce ze stada, nawet blokersów. Bo jak się alienuje, to
    coś z nim nie tak. A jak czerpie z blokersów, to trzeba popracować nad
    tym, żeby wyeliminować kontakt ze szkodliwym stadem i zachęcić do
    dołączenia do budującego stada.

    > Jakby to było takie proste...

    Ale jest. To znaczy wszystkiego się od stada nie nauczysz przez
    naśladownictwo. Pewną wiedzę trzeba poznawać z książek (też od stada i
    to wręcz od wielu pokoleń stada wstecz), filmów etc. Ale funkcjonowanie
    w stadzie jest podstawą.

    > Usuwanie garnka nic nie da bez wytłumaczenia, dlaczego. Bo nie jesteś w
    > stanie usunąć wszystkich zagrożeń przed dwulatkiem

    A dwulatek nie jest w stanie ich wszystkich ogarnąć. Oczywiście należy
    prowadzić edukację i odsuwać a jednocześnie mówić dlaczego, żeby na
    przyszłe lata mu się utrwaliło z czasem.

    Samo wypunktowanie dwulatkowi czego ma unikać i zostawienie samemu w
    domu jest pomysłem ździebko głupawym.

    > np.
    >
    > Dlatego należy 100 razy przejść z nim przez tą czteropasmówkę.

    Możesz przejść 2000 razy a dwulatek i tak tego nie ogarnie. Rozsądne
    wychowanie MUSI bazować na stopniowaniu dostępu do niebezpieczeństw wraz
    z rozwojem dziecka.

    > Rodzinne stado może byc silniejsze.

    I tak i nie. Stado rówieśników, zwłaszcza w naturalnym Okresie Buntu
    Nastolatka (czyli w okresie w którym dawniej osobnik opuszczał rodzinę i
    przechodził na swoje) jest bliższe ,,gatunkowo''.

    Zresztą nie tylko w okresie buntu nastolatka. Popatrzmy np. na
    czterolatka. Patrzy w mamę jak w obrazek jeszcze, ale OK, widzi że mama
    nie skacze po drzewie, a kolega-mniej-więcej-równolatek skacze po
    drzewie. Nie musi być buntu, a i tak się wytwarza obserwacja ,,stare
    próchna pod trzydziestkę stojące tuż nad grobem nie skaczą po drzewach,
    ale młode i jurne pokolenia fajnych dzieciaków skaczą. Mama jest fajna
    nie skacze, kolega jest fajny, skacze. Ja jestem podobniejszy do kolegi,
    będę skakał''.

    Oczywiście, gdy podstawowa jednostka społeczna (rodzina) nie domaga, to
    łatwiej o negatywny wpływ stada. I sprawna rodzina to PODSTAWA i
    KRĘGOSŁUP wychowania. Ale najlepszy kręgosłup się złamie, jak dasz za
    ciężki bagaż obciążeń zewnętrznych.

    > To chcesz tą trawkę, czy nie?

    Nawet jakbym chciał, to nie umiem jej zdobyć, bo jest zabroniona.

    > Myślisz, że jak jest nielegalna to jest
    > zniknięta?

    Nie. Ale jest ograniczona.

    > Ok, skoro Ci przeszkadza...

    Nie lubię przezywania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 859. Data: 2013-04-28 20:03:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.04.2013 18:46, Andrzej Lawa pisze:
    > Bo dla nich lokalnie szalunek i beton przekracza ich zdolności
    > technologiczne?

    Ano. Finansowe. Beton im na drzewach nie rośnie. Budowa takiej studni to
    bodajże 2000 ojro czy jakoś tak. Ale dla nich to majątek.

    > Pewnie tak samo dokumentalny, jak ten o niejakim Mojżeszu, co to jak
    > głupi 40 lat kręcił się w kółko po niewielkiej w sumie pustyni.

    A bo niezorientowani myślą, że ten Mojżesz tak szedł, szedł, szedł i nie
    umiał dojść, bo ta pustynia była taka wielka. A to nieprawda. Oni dość
    szybko byli u granic Ziemi Obiecanej, ale do niej nie weszli, tylko tam
    na pustyni po prostu żyli i koczowali i przemieszczali się jako plemię
    koczownicze. Z dwóch powodów. Raz -- za karę za odwrócenie się od Boga.
    Dwa -- w oczekiwaniu aż zło i zgnilizna moralna wśród narodów w Ziemi
    Obiecanej dojdzie do takiego stopnia, że nie będzie to złem ich podbić i
    wytępić.

    > Towary luksusowe rządzą się swoimi prawami. Ja piszę o podstawowym
    > wyżywieniu.

    A jakie jest podstawowe, skoro kawałek mięsa był w PRL luksusem.

    > Z pomocą żywnościową? Na pewno nie. Było tylko jakieś gówniane słone
    > masło i paskudny pomarańczowy ser.

    A tam, ja smak tego sera mam w pamieci do dzisiaj, a nie umiem takiego
    namierzyć. Może działa syndrom króla zajadającego ziemniaki z ognia...

    Zresztą jakbyś głodował, to byś i ty wpierdalał z radością ten ser.

    Poza tym, pomoc dla Afryki nie polega tylko na dostarczaniu żywności.

    > Ile razy?

    Aż będzie na tyle silny, żeby samemu sobie poradzić.

    > A ty pisałeś o dostarczaniu wody i żywności. Permanentnym.

    Nie pisałem.

    > Na dzień dobry bardziej im się przyda wiedza o antykoncepcji.

    ta wiedza jest bezużyteczna. Nie daje jeść ani pić ani nie pozwala
    rozwijać nauki.
    A do tego, sami jej w buszu nie wyprodukują. Ja wiem, ty byś chciał,
    żeby zamiast transportów z żywnością jechały transporty z pigułkami.

    > Nie wykręcaj się. Chodzi mi o twój lament, że w USA "kolorowi"przestają być
    mniejszością.

    No. Tak samo będę ,,lamentował'' , że moja rodzina się nie rozwija a
    sąsiada tak i Kowalskich jest więcej niż Śmiejków. Co nie znaczy że chcę
    tępić sąsiada, tylko że chcę rozwijać swoją rodzinę. Wyraźnie ci to już
    wtedy wyjaśniałem i więcej nie będę, bo i tak chyba nie pojmiesz kręgów
    miłości.

    > A jak on będzie miał więcej dzieci, to ty naprodukujesz sobie nowe?

    Nie, nie dlatego, że on ma więcej. Dlatego, że ja chce więcej. Tylko Ty
    mówisz ,,nie musisz już się rozmnażać, bo sąsiad się rozmnaża''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 860. Data: 2013-04-28 20:06:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Odrzucasz całą naukę i wiedzę i wszystko co ci przekazano i chcesz
    > bazować wyłącznie na własnych odkryciach?

    Naukowa wiedza jest w każdej chwili do zweryfikowania. Więcej - jest
    cały czas weryfikowana przez naukowców chcących zyskać nieśmiertelną
    sławę znajdując i zapełniając dziury w dotychczasowej wiedzy.

    [ciach]

    > I to jest korzyść palacza?

    Dla społeczeństwa - jak najbardziej. Liczba w stosunku do liczby
    palących zgonów w sumie nie jest aż tak wysoka, a kasa idzie od każdego.