  • 121. Data: 2023-06-07 21:25:46
    Temat: Re: marsz opozycji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.06.2023 o 10:32, A. Filip pisze:

    > USA olały sikiem prostym konstytucje RP3 swoim więzieniem-katownią w
    > Starych Kiejkutach, zapisanie *wprost* w Konstytucji RP3 zakazy tortur i
    > bezprawnego pozbawienia wolności [nie było sankcji z prawa RP => było
    > bezprawne _na terytorium RP3_] . Ty widać zakładasz optymistycznie że
    > USA mają prawa RP3 głęboko w obsranej dupie tylko w kwestii takich
    > "duperel". Dla mnie to ani nie duperela ani wyjątek od reguły tylko
    > "reguła jak (wystarczająco) trzeba".

    O ile Amerykanie mogli o polskiej Konstytucji nie słyszeć, to miło by
    było, jakby polskie władze ją znały.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 122. Data: 2023-06-07 21:35:37
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 05.06.2023 o 11:01, Akarm pisze:

> [...]
    >  - Teraz jesteśmy "na płaskowyżu" i przyszłym roku inflacja spadnie o
    > połowę, czyli będzie wynosiła 50%. To jak będzie przedstawiała się cena
    > tego plecaka?
    > I sąsiad za diabła nie chciał uwierzyć, że ten plecak zdrożeje o kolejne
    > 100 zł.
    >
    > Sąsiad mnie nawet przekonywał, że żadnej inflacji mnie ma. On w każdym
    > razie nie widzi żadnego wzrostu cen, a o inflacji mówią wyłącznie
    > przeciwnicy jego ulubionego ugrupowania politycznego. Ale nie potrafił
    > wytłumaczyć, dlaczego GUS ogłasza co innego. Jak już pisałem, pewnym

    To nazwij sąsiada kretynem i wyjaśnij mu, że stwierdzasz fakty. Do tego
    mona sprowadzić Twoją poprzednią wypowiedź, czyż nie?

    PD

  • 123. Data: 2023-06-07 22:04:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > O ile Amerykanie mogli o polskiej Konstytucji nie słyszeć, to miło by
    > było, jakby polskie władze ją znały.

    Które?
    To było za rządów SLD/Millera. Tyle że potem były 2 lata PiS+SO+LPR,
    8 lat PO+PSL, 8 lat PiS+ a "słuszna kara" kogoś w RP3 spotkała?
    To gdzie D, Tusk (PO) tak naprawdę ma Konstytucje nie wtedy jak mu
    bardzo pasuje wykuł wtedy w kamieniu na wieki *jak dla mnie*.

    Oczywiście wszyscy teraz rżną głupa po linii "a udowodnijcie mi że
    (wszystko) wiedziałem". Tyle że jak wywiad RP3 nie wiedział co się
    dzieje w jego własnym ośrodku to przeorać ten ugór, wypierdolić tych
    niekompetentnych partaczy na bruk z zerem przywilejów emerytalnych.
    Do wyboru jest "wiarugodnawa zaprzeczalność" *ALBO* "jako taka kompetencja".

    A mówiąc bardzo cynicznie: przez długawą chwilę ja miałem wrażeniem że
    USA pogrywają tym jak (wyhodowanym) *hakiem na RP3* . IMHO Takich
    krótkowzrocznych idiotów w wywiudzie mieliśmy i raczej dalej mamy.

    --
    A. Filip

  • 124. Data: 2023-06-13 11:14:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 3 Jun 2023 13:19:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > I z tego powodu w ROMO było o jednego mniej normalnego, więc wzięli
    > kogoś innego. Masz się czym szczycić.

    Nie zawodzisz i trzymasz poziom moralny; niezmiennie taki sam.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze”
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 125. Data: 2023-06-13 11:19:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 2 Jun 2023 12:53:38 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > SB nie było formalnie. Tego przykładowo politycy obecni nie rozumieją.
    > Ktoś był Milicjantem i teraz w zależności od tego, gdzie go w "drabince"
    > wrzucili był tu, albo tu i niewiele miało to wspólnego z tym, co
    > faktycznie robił. Z opowiadań wiem, że mógł wydawać kajaki w ośrodku
    > szkoleniowym i pracować w SB.
    >
    > SB było normalnym legalnym polskim urzędem i jeśli ktoś tam naruszał
    > prawo, no to należy go osądzić. Wnioskowanie, ze jeśli w SB było "kilku"
    > zbrodniarzy, to wszyscy tam byli przestępstwami nie świadczy najlepiej o

    Znowu się mazgaisz, a jesienią i tak kolejny raz polecisz głosować na
    władzę ludową.

  • 126. Data: 2023-06-13 17:08:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2023 o 11:14, Olin pisze:
    > Nie zawodzisz i trzymasz poziom moralny; niezmiennie taki sam.

    To nie moralność, a matematyka. Jeśli włada chce mieć ORMO w sile 1.000
    ludzi (przykładowo)), to nie trzeba być profesorem, by pojąć, że jeśli
    żaden "mądry" i "uczciwy" się nie zgodzi, to trafi tam 1.000
    "niemądrych" i "nieuczciwych. To nie wina ORMO, a tych 1.000 mądrych,
    którzy powinni tam przyjść i swoją mądrością wspierać ojczyznę.

    Jak Niemcy mordowali na polecenie Hitlera Żydów w obozach, to nie jest
    tak, że Hitler jakoś osobiście gazował tych nieszczęśników, a SS-mani
    się temu biernie przyglądali. Musiał się znaleźć ten tysiąc morderców.
    Jakby poszli normalni, to by nie doszło do ludobójstwa, bo Hitler by
    osobiście tych kilku milionów nie był w stanie zgładzić.

    To żadna sztuka "okopać" się w lesie, nic nie robić i potem mówić, że ja
    to bym ... - ale ja się nie dałem zwerbować. Prawda jest taka, że to nie
    przepisy nakazały zamordować ks. Popiełuszkę, a kilku oszołomów, którym
    się wydawało, że stoją ponad prawem.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 127. Data: 2023-06-13 18:19:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Jun 2023 17:08:09 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > "niemądrych" i "nieuczciwych. To nie wina ORMO, a tych 1.000 mądrych,
    > którzy powinni tam przyjść i swoją mądrością wspierać ojczyznę.

    No ale jak wladza chce miec 1000 ormowcow do pałowania mądrych i
    uczciwych, to co sie dziwisz, ze tacy tam nie przyjdą, albo takich tam
    władza nie przyjmie ...

    > Jak Niemcy mordowali na polecenie Hitlera Żydów w obozach, to nie jest
    > tak, że Hitler jakoś osobiście gazował tych nieszczęśników, a SS-mani
    > się temu biernie przyglądali. Musiał się znaleźć ten tysiąc morderców.

    Zaraz tam mordercow ... wykonawców rozkazów.
    Był rozkaz zlikwidować, to widać była stosowna podstawa prawna,
    wszak Niemcy to państwo prawa.

    Przy czym SS-mani faktycznie Zyklon wrzucali, ale Żydów do komór
    prowadzili inni Żydzi ... doskonale wiedząc po co ..

    > Jakby poszli normalni, to by nie doszło do ludobójstwa, bo Hitler by
    > osobiście tych kilku milionów nie był w stanie zgładzić.

    Jakos to tak wyszło, ze sie znalazło wielu zwolennikow tego systemu.
    Zafascynowanych, a popierających, nienawidzących "przeciwników".
    Przy czym mowię raczej o prześladowaniach Żydów w Niemczech przed
    1939, mordowaniu polskich działaczy w w 1939, mordowaniu żydowskich
    osad w 1941 - bo akurat mordowanie w obozach, to nazisci trzymali
    w tajemnicy.

    No ale co bedziemy daleko szukac, zobacz u siebie.
    30 lat w demokratycznej i praworządnej Policji, i nagle spodobało się
    wam Julki pałować.

> [...]
    > to bym ... - ale ja się nie dałem zwerbować. Prawda jest taka, że to nie
    > przepisy nakazały zamordować ks. Popiełuszkę, a kilku oszołomów, którym

    No popatrz jakie celne slowa od 2020r.

    Tylko ze przepisy ogólne wtedy nakazywały stać na straży zdobyczy
    polskiego ludu pracującego, i zabezpieczac władze przed siłami wrogimi
    ludowi, to chyba wrogiego księdza zabic można, a nawet należy ...

    J.

  • 128. Data: 2023-06-13 18:25:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > "niemądrych" i "nieuczciwych. To nie wina ORMO, a tych 1.000 mądrych,
    > którzy powinni tam przyjść i swoją mądrością wspierać ojczyznę.

    O ja pierdolę....

> [...]
    > Jakby poszli normalni, to by nie doszło do ludobójstwa, bo Hitler by
    > osobiście tych kilku milionów nie był w stanie zgładzić.

    No tak - wszystko przez to że porządni nie zgłosili się do ss. Czy
    ciebie czapka policyjna za mocno nie uciska?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 129. Data: 2023-06-13 22:48:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2023 o 18:19, J.F pisze:

    > No ale jak wladza chce miec 1000 ormowcow do pałowania mądrych i
    > uczciwych, to co sie dziwisz, ze tacy tam nie przyjdą, albo takich
    > tam władza nie przyjmie ...

    A powinni przyjść i nie pałować. Bo to nie sztuka popisywać się, że nie
    pałowałeś, jak nie masz pałki.

> [...]
    > prawa. Przy czym SS-mani faktycznie Zyklon wrzucali, ale Żydów do
    > komór prowadzili inni Żydzi ... doskonale wiedząc po co ..

    Chyli Ci prowadzący nie odpowiadają, bo nie rzucali Cyklonu, a ci
    rzucający, bo nie prowadzili?

> [...]
    > mordowaniu polskich działaczy w w 1939, mordowaniu żydowskich osad w
    > 1941 - bo akurat mordowanie w obozach, to nazisci trzymali w

    Ale nikt nie wpadł na ściganie ich za samą przynależność do SS.

    > No ale co bedziemy daleko szukac, zobacz u siebie. 30 lat w
    > demokratycznej i praworządnej Policji, i nagle spodobało się wam
    > Julki pałować.

    Mnie nie.

> [...]
    > wtedy nakazywały stać na straży zdobyczy polskiego ludu pracującego,
    > i zabezpieczac władze przed siłami wrogimi ludowi, to chyba wrogiego

    Zapytał bym które, ale obydwaj wiemy, że takich nie było i nie o to
    chodziło.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 130. Data: 2023-06-13 22:49:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2023 o 18:25, Shrek pisze:

    > No tak - wszystko przez to że porządni nie zgłosili się do ss. Czy
    > ciebie czapka policyjna za mocno nie uciska?

    Matematyka.
    --
    (~) Robert Tomasik