  • 41. Data: 2012-12-29 23:04:21
    Temat: Re: mandat od SM a sprzedane auto
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > W jakich postach? wątkotwórca napisał jeden, to co pisali
    > inni nie ma znaczenia bo to tylko ich domysły.

    > Figurowanie w bazach niczego nie dowodzi, oni tam mają niezły
    > burdel, sąsiad był przesłuchiwany na konto "zaboru benzyny"
    > ze stacji paliw, tyle że samochód z numerami które zostały
    > na tej stacji nagrane złomował rok wcześniej.
    > Z twoim podejściem to powinien iść na to przesłuchanie
    > z adwokatem. :-)

    Sędziemu absolutnie nie bedzie to przeszkadzało w skazaniu. :)

  • 42. Data: 2012-12-29 23:05:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    vvvvvv wrote:

    > niekoniecznie. moj ojciec mial kiedys podobna sytuacje, ale mial umowe
    > sprzedazy, zgloszoną sprzedaż, formalnie był czysty, po prostu policja
    > (albo SM, nie pamietam) miała balagan w papierach.

    a gdyby tej umowy nie miał, w wydziale komunikacji o niczym by nie
    wiedzieli to jak sądzisz, jakby sie to skonczylo?

  • 43. Data: 2012-12-29 23:16:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Dec 2012, witek wrote:

    > A co mu zabrania?

    Fakt, że składanie fałszywych oświadczeń jest zabronione.
    Co ciekawsze, przepis tego również nie żąda (nadawałby się do
    odstrzelenia w TK), wymaga wskazania osoby której powierzono
    pojazd.

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2012-12-29 23:19:51
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > a gdyby tej umowy nie miał, w wydziale komunikacji o niczym by nie
    > wiedzieli to jak sądzisz, jakby sie to skonczylo?

    chodzilo mi, ze jest szansa ze samochod jest jednak przerejestrowany a SM ma
    dostep do blednych danych.
    jesli jednak ojciec watkotworcy nie zglosil i umowe zgubil, a kupujacy nie
    zarejestrował na siebie to klops. ale moze to i nawet lepiej ze akurat w
    takich okolicznosciach jego ojciec sie dowiaduje o sprawie. jest szansa
    teraz to naprostować.

  • 45. Data: 2012-12-29 23:20:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Dec 2012, witek wrote:

    > ludzie kochani, czy wyscie kiedykolwiek widzieli taki mandat od strazy
    > miejkiej na oczy? Alo kiedykolwiek przeczytali PORD i KW.

    Przecież zacytował Ci PoRD.
    I nie jest tak, że SM ma prawo zmieniać regulacje ustawowe.
    NAPRAWDĘ.

    > Odpowiem tylko na sensowne posty majace cokolwike wspolnego z przepisami,

    To dlaczego piszesz o KONIECZNOŚCI wyboru wg widzimisię SM?

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2012-12-29 23:22:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > to zalezy od chamstwa SM.
    > Jak polecą proceduralnie, to nie zaznaczyles zadnej opcji czyli mogą pójść do
    > sądu z czym chcą.

    I PRZEGRAJĄ, o ile odpowiadający zastosował się do tez wymienionych
    w wątku. Tak czy nie?

    > Nikt do tej pory oprocz ciebie nie zapytal dlaczego.

    Ale nie było po co pytać.

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2012-12-29 23:24:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > dolozylem juz interpunkcje.

    Interpunkcja jest bez znaczenia.
    Przeczytaj jeszcze raz: najpierw piszessz, że MA WYBRAĆ OPCJĘ iż
    WSKAZUJE NA KIERUJĄCEGO, a potem zapierasz się nogami i rękoma
    "czy ja mu w ogóle kazałem wskazywać kierującego".

    A kto inny, jak nie Ty?

    To że pismo jest bzdurne nie uprawnia do składania fałszywych
    oświadczeń.

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2012-12-30 00:44:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-29 23:04, Użytkownik witek napisał:

    > Sędziemu absolutnie nie bedzie to przeszkadzało w skazaniu. :)

    Poważnie ? Sugerujesz że SM pomimo że dostanie informacje że
    ojciec wątkotwórcy nie jest właścicielem pojazdu od dwu lat
    przekaże sprawę policji a ta wyśle sprawę do sądu ?
    I że od wyroku nakazowego nie ma odwołania ?

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2012-12-30 00:46:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.12.2012 08:54, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > A jak wygląda sytuacja, gdy kupujemy samochód za granicą i go nie
    > przerejestrujemy? SM i policja oleje takie zdjęcie z fotoradaru.

    A jak zamierzasz jeździć samochodem bez przerejestrowania na siebie?

    Przy pierwszej kontroli będzie dym.

  • 50. Data: 2012-12-30 00:46:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-29 23:05, Użytkownik witek napisał:

    > a gdyby tej umowy nie miał, w wydziale komunikacji o niczym by nie
    > wiedzieli to jak sądzisz, jakby sie to skonczylo?

    Na zeznaniach w SM lub Policji jeśli w SM nie uwierzyli by.