  • 11. Data: 2011-02-09 18:55:35
    Temat: Re: maksymalna wielkosc smietnika
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał

    > Ja tam się nie pytałem urzędnika, tylko zrobiłem sobie na zewnątrz
    > tak http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/2/other/std/921
    5014471.jpeg

    To nie jest wiata, to ma trzy kondygnacje.

  • 12. Data: 2011-02-09 22:06:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-09 19:55, Alek pisze:
    > Użytkownik "boukun"<b...@n...pl> napisał

    > To nie jest wiata, to ma trzy kondygnacje.

    Śmietniczek stoi pod wiatą z prawej strony (za ogrodzeniem). Domeczek
    trzykondygnacyjny do pozazdroszczenia! Moja bratanica ma też z takimi
    oknami w dachu, ale ich domek ma 2 kondygnacje.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-02-09 22:18:59
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał

    5014471.jpeg

    > To nie jest wiata, to ma trzy kondygnacje.

    Prawdę powiedziawszy cztery (pełne podpiwniczenie)...

    boukun