  • 1. Data: 2004-02-25 10:21:04
    Temat: [likwidacja szkody] odwołanie w pzu
    Od: "Robert Steward" <d...@i...op.pl>

    witam

    zgłosiłem szkodę ( po kolizji drogowej - uszkodzone
    wgnieciony lewy błotnik i przerysowane lewe drzwi pasażera)
    w trakcje oględzin likwidator nie uwzględnił
    uszkodzonego zderzaka oraz zerwanego nadkola
    ponieważ, nie widzi związku przyczynowo - skutkowego)
    fakt na samym zderzaku zarysowania niema

    w związku z w/w faktem chciałbym się odwołać
    tylko nie wiem jakich argumentów mam użyć (czyt. jak udowodnić że mam racje)

    pozdrawiam
    R.S.(wrocław)

  • 2. Data: 2004-02-25 17:27:40
    Temat: Re: [likwidacja szkody] odwołanie w pzu
    Od: " mecenas" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Steward" <d...@i...op.pl>
    napisał w wiadomości news:c1hsv7$i31$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > w związku z w/w faktem chciałbym się odwołać
    > tylko nie wiem jakich argumentów mam użyć (czyt. jak udowodnić że mam

    Poważnie mówiąc daj sobie spokój z pisaniem odwołania. W 99% nie odnosi
    skutku. Pozostaje Rzecznik Konsumentów jest w każdym Starostwie Powiatowym
    lub droga sądowa.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 3. Data: 2004-02-25 19:14:20
    Od: "Atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@go2.pl>

> [...]
    > uszkodzonego zderzaka oraz zerwanego nadkola
    > ponieważ, nie widzi związku przyczynowo - skutkowego)
    > fakt na samym zderzaku zarysowania niema

    wiec jesli nie ma zarysowania na zderzaku a masz wgnieciony blotnik to
    jedyne co mi przychodzi do glowy to zerwane zaczepy mocujace zderzak w
    wyniku wgniecenia blotnika no chyba ze masz uszkodzona tylnia czesc
    przedniego blotnika oraz drzwi to nie dziwie sie ze likwidator powatpiewa w
    to iz jest to z tego samego zdarzenia .. to samo sie tyczy nadkola.. jesli
    uszkodzone w miejscu uszkodzenia blotnika to sie domagaj wymiany .. jesli w
    innym miejscu no coz.. moze byl jakis element samochodu z ktorym sie
    zderzyles ktory mogl to zrobic .... :)

  • 4. Data: 2004-02-25 19:24:36
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    " mecenas" <e...@g...pl> wrote in message
    > Poważnie mówiąc daj sobie spokój z pisaniem odwołania. W 99% nie odnosi
    > skutku. Pozostaje Rzecznik Konsumentów jest w każdym Starostwie Powiatowym
    > lub droga sądowa.

    ??

    Oczywiscie, ze odnosi, tyle, ze nie pisanie, a telefon do jednostki
    nadrzednej. Ja w ten sposob (poruszajac centrale w Warszawie) zalatwilam
    wszystko, choc PZU na wstepie probowalo mnie zdrowo okantowac... Doszlo do
    tego, ze kobietki z inspektoratu baly sie do mnie dzwonic i przesylaly
    wiadomosci przez mojego agenta :)

    Wszystko sie da, trzeba tylko uderzac wyzej, niz sam inspektorat w ktorym
    zalatwiasz szkode. I miec duzo samozaparcia i nie odpuszczac. Ew, jesli masz
    zone/przyjaciolke, ktora ma zaciecie do takich afer, to ja popros o wsparcie
    :)))

    Kania