  • 1. Data: 2002-12-15 12:35:37
    Temat: ksiegarnia prawnicza - ogromny wybor - wysylka za darmo !
    Od: "Tomek" <k...@i...pl>

    Ksiegarnia Prawnicza - ABC Prawa i Polityki
    http://ksiegarnia.e-polityka.com

    Wysylka ksiazek za darmo, bez zadnych limitów cenowych przy zamowieniu !

    Ogromny wybor ksiazek z dziedziny prawa:

    - Prawo
    - Prawo Podatkowe
    - Prawo Pracy
    - Prawo Gospodarcze
    - Prawo Administracyjne
    - Prawo Bankowe
    - Prawo Cywilne
    - Prawo Międzynarodowe
    - Prawo Karne

    - Zbiór Przepisów
    - Historia Prawa
    - Ustawy
    - Ubezpieczenia
    - Finanse, Marketing
    - i inne

    Serdecznie zapraszamy !

    http://ksiegarnia.e-polityka.com

  • 2. Data: 2002-12-15 12:47:56
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl>

    > Wysylka ksiazek za darmo, bez zadnych limitów cenowych przy zamowieniu !
    >
    > Ogromny wybor ksiazek z dziedziny prawa:

    Ostatnio toczyla sie dyskusja na temat SPAMu, to jest wlasnie SPAM.
    Prawde mówiac to uwazam, że jest to juz przegiecie pały.
    Spam wysylany przez ksiegarnie prawnicza na prawnicza grupe dyskusyjna, w
    tydzien bo dyskusji na ten temat. Jedno jest pewne ja tam nic nie kupie i
    mam nadzije,ze uczestnicy tej grupy także.

    POzd.

    Rt
    office 28 @ wp.pl

  • 3. Data: 2002-12-15 23:20:15
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    E tam. Byle zaznaczali to w tytułach. Korona ci z głowy nie spadnie, a
    zawsze dobrze wiedzieć, gdzie co i kto sprzedaje.

    Depi.

  • 4. Data: 2002-12-16 01:28:31
    Od: "www.prawo.fri.pl" <s...@f...pl>

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > E tam. Byle zaznaczali to w tytułach. Korona ci z głowy nie spadnie, a
    > zawsze dobrze wiedzieć, gdzie co i kto sprzedaje.

> [...]

    Popieram! Nikt nikogo nie zmusza do czytania!
    Paweł

  • 5. Data: 2002-12-16 07:08:25
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

    No i super że coś takiego jest bo ja jestem za jak największym cięciem
    kosztów, np.przesyłka gratis.

  • 6. Data: 2002-12-16 13:43:49
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl>

    Do czytania nie ale do scignecia owszem a scigniecie kosztuje...;)
    Pozatym uwazam ,ze to po prostu upadek sieci, gdy taki SPM spotyka sie
    prawie z aplauzem uzytkowiów.
    Pozdrawiam
    RT

  • 7. Data: 2002-12-16 13:46:54
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Ewfka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No i super że coś takiego jest bo ja jestem za jak największym cięciem
    > kosztów, np.przesyłka gratis.
    Ja tez.
    Konkurowanie cena i warunkami dostaw jest jak najbardzij na miejscu, stanowi
    esencje wolnej konkurencji - polecam stosowne orzeczenai SN, nie ma
    sygnaturki ale łatwo znalezc.
    Natomiast to co ta firemka prezentuje to po prostu SPAM, dziłania wbrew net
    etykiecie - (czytaj dobrym obyczają).
    Pozdrowka
    RT

  • 8. Data: 2002-12-16 13:50:32
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl>

    > No i super że coś takiego jest bo ja jestem za jak największym cięciem
    > kosztów, np.przesyłka gratis.

    I jeszcze jedno, wiele ksiegarni ma podobna ofertę. Alenie reklmują sie w
    ten posób.
    Szkoda tylko,ze panie i panowie prawnicy przyzwyczaili sie do tego typu
    zachowań. Ale taki juz los internetu...., malostkowi ludzie, malostkowe
    interesy, malostkowy poziom

    Pozdrawiam
    RT

  • 9. Data: 2002-12-16 16:21:00
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > Do czytania nie ale do scignecia owszem a scigniecie kosztuje...;)

    Hehe, masz Wacpan racje - sam ten watek zmusil modemowcow do zassania 4
    twoich postow :-).

    Poza tym śmiem twierdzic ze bardzo naciaga Pan swoją opinię - nie widzialem
    zadnego aplauzu??? A przegladarke mam rzczej dobrze skonfigurowana. Poza tym
    taka informacja nie jest OT - bowiem moze byc przydatna wielu uzytkownikiem
    grupy.

    Aha, i jeszcze odnosnie MALOSTKOWOSCI WSZYSTKIEGO I WSZYSTKICH - skoro
    ludzie, grupy i problemy sa takie malostkowe, to po jaka cholere sciagasz
    Pan te grupe? Sluze pomoca na priv jak anulowac subskrybowanie grupy...

    Pozdrawiam
    Jarek Dyrkacz

  • 10. Data: 2002-12-16 16:32:12
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    > Szkoda tylko,ze panie i panowie prawnicy przyzwyczaili sie do tego typu
    > zachowań. Ale taki juz los internetu...., malostkowi ludzie, malostkowe
    > interesy, malostkowy poziom

    Nie ująłbym tego lepiej sam. Cieszę się, że poza tym jednak jesteś też
    samokrytyczny. Tak dla porządku przytocze jeszcze definicję słowa
    "małostkowy": "przywiązujący wage do rzeczy błahych, nieistotnych[...]"
    Słownik PWN

    Po co bić pianę? Lepiej sam dawaj lepszy przykład i wypowiadaj się w sposób
    uczony o rozsądny.

    Depi.