  • 1. Data: 2004-02-14 07:53:27
    Temat: komputerowa siec osiedlowa a legalizacja...
    Od: "sQuert" <s...@o...pl>

    Witam !!!

    Otoz mam taki problem: Na naszym osiedlu istnieje juz od 2-3 lat siec
    z dostepem do Internetu - nikt na niej nie zarabia a koszty sa rozlozne
    na wszyskich po rowno.
    Ostatnio na naszym rynku zaczely dzialac jakies firmy oferujace dostep
    i najprawdopodbniej te firmy za pomoca innych lokatorow ktorzy nie sa w naszej
    sieci chca zlozyc podanie do prezesa ze mamy nielegalna siec zeby ja rozwiazac.

    Problem w tym ze cala struktura jest poprowadzona w szybach gdzie sa inne kable:
    kablowka, telefony, prad.

    Moje pytanie brzmi jak najlepiej zalegalizowac taka siec zeby nie mozna bylo jej
    rozwiazac jakimis podaniami o nielegalnosc...

    Rozmawialem ze znajomym ktory powiedzial ze musi byc projekt, ktos z
    uprawnienami "sep" (czy jakos tak) i ktos musi sie pod tym podpisac.

    Jak to zrobic zeby siec byla legalana i pracowala na starych zasadach
    czyli koszty na wszystkich po rowno

    Z gory dziekuje

    Pozdawiam

    sQuert

    PS. Nie mamy zaloznonego zadnej wspolnoty dot. sieci
    (ale w razie czego wszyscy bez problemu moga to podpisac)