  • Date: Mon, 27 Aug 2012 11:43:29 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kolejna kompromitacja polskich sadow

    http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1513943
    ,zostal-oskarzony-i-dwa-razy-skazany-za-morderstwo-s
    ad-uznal,3271871,id,t,zid.html

    Czy może już to było?

    Swoją drogą - jakże znajomo dla mnie brzmi uznawanie za wiarygodnych
    wewnętrznie sprzecznych zeznań... Widać to norma.

    Np. w moim przypadku sąd uznał za wiarygodne zeznania, które sprowadzały
    się do tego, że moja "ofiara" wyciągnęła legitymację, potem została "bez
    powodu" potraktowana gazem... przez cały czas twardo tłumacząc, dlaczego
    nie należy robić zdjęć. Dopiero jak ochroniarz skończył tłumaczyć i
    prosić, to się zorientował, że leci na niego kapsaicyna i doznał
    "oparzeń chemicznych" (kolejna bzdura, ale sąd raczył tę opinię biegłego
    zignorować).

    "Sprawiedliwość jest ostoją mocy i trwałości Rzeczypospolitej" - cóż...
    Może to dlatego nie jesteśmy mocarstwem? ;->