  • Data: 2009-11-30 07:08:45
    Temat: kilka zlotych z 2000roku i windykacja
    Od: "newsy" <pieslak2@cut_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otóż miałem kartę debetową, od 2000r. nie kożystałem z niej, potem
    zapmniałem iż istniała itp.

    Okazało się iż bank o niej pamiętał i skrzętnie naliczał coś tam do niej.
    Powstalo zobowiązanie na kilkadzieisąt złotych i bank sprzedał dług firmie
    windykacyjnej, ta z koleji innej, ta jeszcze innej.

    Przez kilka lat zupełna cisza, teraz przyszło z sądu nakaz zapłaty na sumę
    ponad 4tyś!

    Odsetki itp. Lecz najbardziej wkurzające to zastępstwo procesowe
    1500złotych.

    Zobowiązanie wobec banku jest z 2000roku. Czy istnieje możliwość powołania
    się na przedawnienie roszczenia?

    Pozdrawiam

    J.