  • Data: 2005-05-24 20:52:12
    Temat: jesteś szczęściarzem że to nie Biedronka
    Od: wojtekpa<w...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tam pracyja dłużej i jak myśle zarabiaja mniej. Ze swojego podwórka poradzę Ci
    porozmawiaj z kolegami podzielie z nimi swoimi wątpliwościami nie zalkadajcie
    związków zawodowych to nie te czasy biorą tylko składki . Czasami bardzo
    delikatnie będąc wśród szefostwa wspomnij trochę dla żartu że to nie Biedronka.
    Mam nowy pomysł pwwno odpracowujesz tzw. wolne soboty tak tak było za
    dobrego socjalizmu po 8.5 godz. dziennie a wszystkie soboty wolne wszyscy sie
    cieszyli spytaj starszych. Pamiętam jeszcze 46 godzin pracy za Gomółki to bły
    czasy w dzisiejszych czasach 8.5 godz jesteś szczęsciarzem. Ja wale prawie
    codziennie wale po 10 godzin i to dosłownie dla IDEI. Jesteś szczęściarzem masz o
    wiele lepiej niz inni.Wyjdz z inicjatywą dobrowolnego bezpłatnego przedłurzenia
    czasu pracy.
    -----Pozdrawiam WP-----
    Ps. Strata czasu pisanie na forum napisz o swoich problemach do inspekcji pracy
    ale czy Ty masz jakiś problem.

    -> http://usenet.pomocprawna.info