eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojakie kodeksy reglują wyburzenie ścian w blokach i naprawę szkód sąsiadom? › jakie kodeksy reglują wyburzenie ścian w blokach i naprawę szkód sąsiadom?
  • Data: 2009-09-07 11:59:38
    Temat: jakie kodeksy reglują wyburzenie ścian w blokach i naprawę szkód sąsiadom?
    Od: dobrov <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Wyjątkowo słabo się znam się na prawie a potrzebuję znaleźć odpowiednie paragrafy.

    Mam nad głową szkodnika, który od pół roku tak rozp... młotem i wiertarą
    swoje mieszkanie, że blok się trzęsie a u mnie popękały ściany. Między innymi
    wyburzał i skuwał powodując gigantyczne wubracje.

    Chciałbym zapytać jaki kodeks jest właściwy jeżeli chodzi o ew bezprawność
    wyburzania ścian i jaki jeżeli chodzi o naprawianie szkód (już niezależnie od
    tego czy wyburzał z zezwoleniem czy bez).
    Klikam po jakichś kodeksach wykroczeń i cywilnym ale to wszystko jest takie
    ogólnikowe, że nie umiemznaleźć paragrafów do uczepienia.
    Pomoże kto?

    z góry dzięki