  • 151. Data: 2016-07-05 21:43:20
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 06:30, kriters pisze:

    > Pięknie mi pojechałeś. A ta mordka na końcu to wisieńka na torcie.
    > Możesz być z siebie
    > dumny przez cały dzień.

    Z powodu takiego tępaka jak ty ? Nie będę.

    Pozdrawiam

  • 152. Data: 2016-07-06 00:22:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 21:51, Kviat pisze:

    > Specjalnie dla ciebie, żebyś chociaż raz miał rację, zacznę
    > napierdalać w dzwony.

    W spodnie dzwony?

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Pieluchy sobie kup.

    --
    animka

  • 153. Data: 2016-07-06 19:15:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski"

    > chłopów latajacych po trawniku i ryczcymi maszynami koszących "trawnik"
    > (ryk niemiłosierny).
    > Muszę się przemęczyć z zamkniętymi oknami jak mnie coś takiego
    > przeszkadza.
    > Za domem mam szkołę zagraniczną. Na początku tak mi te dzieciaki drące
    > mordy przeszkadzały, a teraz nawet się do nich przyzwyczaiłam i
    > polubiłam te ich zabawy przed szkołą.

    I te chłopy koszą trawnik codziennie o 6 rano? Koszą codziennie trawę
    wczesną wiosną, gdy trawy jeszcze nie ma, i koszą codziennie trawę w
    zimie, gdy śnieg po kolana ? ...
    ---
    Se pojechałem niedawno na łikend gdzieśtam. Super okolica itp itd, ale ...
    budzę się rano i słyszę, że coś za oknem hałasuje, hałasuje godzinę, dwie
    ... wyglądam w końcu, obcinanie żywopłotu wokół wszystkich sąsiednich
    domów....

  • 154. Data: 2016-07-06 19:25:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Wspomniałem już o ludziach, którzy mają innych w dupie?
    W tym wątku do takich dołączyłeś/potwierdziłeś przynależność
    > Dopuszczasz myśl, że kogoś innego mogą budzić?
    Dopuszczasz myśl że niektórymi to nie przeszkadza.
    ---
    No to nie narzekają.

    Kurcze, chyba jeszcze nie ma obowiazku mieszkania koło dzwonow kupować.
    ---
    Kto zamierza kupować mieszkanie ?

    Ps
    W tych budowlach z wieżą i dzwonami bywam tylko na pogrzebach ale tradycję
    potrafię uszanować.
    Ludziska tam chodzą płacą, widać pasuje im- uszanujmy to.
    ---
    To może by się zamienili mieszkaniami z tymi, co im nie pasuje ?

    Pieniacze w typie autora wątku póki co to pojedyncze egzemplarze.
    ---
    Jak już mówiłem, droga krajowa, obok niej domy, po wyjściu z domu nie da się
    rozmawiać, ci sami ludzie od wojny mieszkają kiedy to jedna furmanka na
    godzinę jechała.

  • 155. Data: 2016-07-06 19:32:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Dlaczego problemu nie może rozwiązać proboszcz? Przestanie napierdalać
    > dzwonami to umrze? Do piekła pójdzie? Za co? Za to, że sprawił
    > przyjemność bliźniemu? Że załagodził konflikt? Czego ich tam uczą w tych
    > seminariach oprócz prania mózgu?

    A powiedziałeś mu, że Ci to przeszkadza?
    ---
    A Ty coś w ogóle w życiu zrobiłeś ?

  • 156. Data: 2016-07-06 19:34:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski"

    > Czy autor tego wniosku mieszka gdzieś obok Ciebie i istnieją postawy, by
    > sądzić, że dotyczy to tego samego proboszcza / przeora? Ludzie są różni.
    > Oczywiście może się zdarzyć, jak piszesz,l tym niemniej zaczął bym od
    > normalnych rozwiązań.

    Sądząc po forach internetowych traktujących o podobnym problemie (nie,
    nie jesteśmy ani pierwszym, ani jedynym forum dyskusyjnym, które podjęło
    tą tematykę) - w _każdym_ przypadku ...
    ---
    Potrzeba prostego i skutecznego uregulowania prawnego.

  • 157. Data: 2016-07-06 19:38:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > PS. Darujcie sobie pierdolenie typu "wyprowadź się do dżungli".

    Myślę że problemu nie rozwiążesz. Bo problem sam stworzyłeś.
    Po tym poście widać żeś zwykły pieniacz- teraz dzwony za chwile rower
    zaparkowany na klatce itp. Posta kulturalnie nie potrafisz stworzyć nawet.
    Ogarnij się nie szukaj na sile wrogów a życie stanie się lepsze.
    ---
    Psychoanalityk ? To grupy dyskusyjne. Nic powyżej nie napisałeś co by
    pasowało do tej grupy.

  • 158. Data: 2016-07-06 19:39:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "kriters"

    > Myślę że problemu nie rozwiążesz. Bo problem sam stworzyłeś.
    I doszedłeś do tego końciowego wniosku po tym jak nikomu nie udało się
    wyjaśnić jaki
    jest cel tego napierdalania ?
    > Po tym poście widać żeś zwykły pieniacz- teraz dzwony za chwile rower
    > zaparkowany na klatce itp.
    I karetki, nie zapomnij o karetkach ! A gdyby tu w przyszłości był
    kościół i twoja matka jechała na rowerze.
    > Posta kulturalnie nie potrafisz stworzyć nawet.
    Nie masz pojęcia co znaczy to słowo.
    > Ogarnij się nie szukaj na sile wrogów a życie stanie się lepsze.

    Będzie mnie pouczał typ, który po 1,5 roku używania próbuje wyłudzić
    nowy sprzęt korzystając z faktu, że sklep
    przez niedopatrzenie nie odpisał w przepisowym czasie. Ogarnij się, nie
    pierdol.
    ---
    Weź Niepierdol -> http://niusy.pl/9oz :-)

  • 159. Data: 2016-07-06 19:42:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > A przypadkiem nie ten, co w dzwony napierdala?
    Czytając w większości chamskie posty kritersa od razu widać co to za typ.
    Pieniacz i cham najzwyklejszy.
    Ciekawe czy meila do proboszcza wysłał(jeśli wysłał) używjąc podobnego
    języka jak w tym wątku.
    ---
    Świat dzielimy na pieniaczy i całą resztę

  • 160. Data: 2016-09-09 07:49:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 16:37:19 UTC+2 użytkownik kriters napisał:

    > Ma ktoś jakieś pomysły ?
    "Polska jest krajem katolickim i zarówno obecność wielu kościołów, jak i odgłosy
    bijących dzwonów są integralną częścią naszej kultury i wielowiekowej tradycji
    naszego kraju."