  • Data: 2003-06-23 18:34:02
    Temat: gwarancja i po gwarancji... pomocy...
    Od: "Krzysiek" <k...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich.

    Mam następujący problem.
    Ponad dwa lata temu kupiłem telewizor panoramiczny znanej firmy.
    Stwierdziłem w telewizorze wadę po podłączeniu TV. Telewizor był w
    serwisie - oni nic nie stwierdzili. Od razu zaznaczam, że to na pewno nie
    była wina magnetowidu. Wrócił do mnie telewizor nie naprawiony, za to z
    jeszcze jednym, mało widocznym paseczkiem poziomym, który po jakimś czasie
    znikał.
    Minęły od tego czasu 3 m-ce. Gwarancja minęła. Okazało się, że ten mały
    paseczek z czasem urósł do ogromnego pasa, który za cholerę nie chce
    zniknąć.

    Proszę napiszcie mi, czy mam prawo do jakichś roszczeń w stos. do tej firmy
    lub serwisu, który tej naprawy nie dokonał a dodatkowo popsuł telewizor...

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Krzysztof