eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja i koszty wadliwej części › gwarancja i koszty wadliwej części
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <s...@b...nospam.gnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja i koszty wadliwej części
    Date: Tue, 10 Sep 2002 14:57:38 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 19
    Message-ID: <alkpt4$2okt$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.94.196.142
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1031662308 90781 195.94.196.142 (10 Sep 2002 12:51:48
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Sep 2002 12:51:48 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:106857
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Kupiłem część do samochodu (używaną). Gość dał mi na nią gwarancję. Po
    zamontowaniu okazało że jest ona uszkodzona. Koszt wymiany tej części był
    dużo wyższy niż sama część.
    Czeka mnie kolejna naprawa tej samej usterki.
    Czy ktoś może mi powiedzieć czy mogę się domagać zwrotu pieniędzy za część i
    kosztu jej wymiany ?
    Jeśli tak to gdzie i w jaki sposób to zrobić ?

    Czy podlega to gwarancji, rękojmi czy po prostu jakiemuś oszustwowi ?

    Dzięki wielkie za wszelaką pomoc, bo chciałbym wyciągnąć konsekwencje od
    sprzedawcy, który okazuje się być niesolidny i wpycha ludziom "chałę"

    pozdrawiam, Seba



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1