  • 11. Data: 2005-07-04 07:00:46
    Temat: Re: dzwony koscioła o północy co robić??
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    news.tpi.pl napisał(a):

    > Jakie to ma znaczenie kto byl pierwszy?
    > Jesli Kosciol - to znaczy ze prawo do ciszy nocnej ustanawia Kosciol?
    > Cisza nocna obowiazuje wszystkich bez wyjatku pomiedzy godzina 6:00 a 22:00
    > o ile pamietam.

    A coś takiego jak tradycja to się nie liczy?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 12. Data: 2005-07-04 07:01:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Znaczy jesli ja sie wprowadze do bloku pierwsza, to moge sobie
    > potem po nocach imprezy robic i miec w nosie wszystkich tych,
    > co wprowadzili sie po mnie? :-)

    Czym innym jest bicie dzwonów w kościele, a czym innym burdel u ciebie w
    domu. Nie porównujmy rzeczy nieporównywalnych.

  • 13. Data: 2005-07-04 07:04:05
    Od: "slawek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Maciek i Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    Co robić gdy
    > znowu zaczną (tak jest średnio co dwa miesiące). Czy zadzwonienie na policję
    > coś da?? Cisza nocna powinna obowiazywać wszystkich.

    A może porozmawiać z Proboszczem ??

    Slawek

  • 14. Data: 2005-07-04 07:04:46
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Znaczy jesli ja sie wprowadze do bloku pierwsza, to moge sobie
    > potem po nocach imprezy robic i miec w nosie wszystkich tych,

    Daj spokój, nie o to chodzi. Nie jest się w stanie nigdy "prześwietlić"
    wszystkich sąsiadów, ale można przejść się po okolicy, popatrzeć, popytać,
    zastanowić się...
    Mnie bardziej zastanawia samo zachowanie maleństwa, bo powinno znać dźwięk
    dzwonów jeszcze z życia płodowego i nie bać się go, ale to już NTG :-)

    D.

  • 15. Data: 2005-07-04 07:11:58
    Od: "news.tpi.pl" <n...@w...pl>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message
    > news.tpi.pl napisał(a):

    > A coś takiego jak tradycja to się nie liczy?
    >
    > --
    > @ Johnson

    Tradycja oczywiscie jest, tylko jaki zwiazek to ma z opisywanym wyzej 20-to
    minutowym bicie dzwonow o polnocy.
    Mozna przy pelnych godzinach raz uderzyc w dzwony lub dzwon nocny (ktory
    bije zdecydowanie ciszej ).
    Ksiadz ktory liczy sie ze zdaniem parafian w tym temacie wie w czym rzecz.
    Pzdr.
    S.

  • 16. Data: 2005-07-04 07:26:04
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A co było w tym miejscu pierwsze? Kościół czy twój blok?

    a co to ma za znaczenie?

    czy jak w miejscu gdzie postawia kosciol ja za mlodu palilem sobie
    ognisko to oznacza ze moge pozniej przyjsc i go spalic?

    cisza nocna obowiazuje wszystkich i kosciol tez

  • 17. Data: 2005-07-04 07:27:05
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Maciek i Marta napisał(a):

    > Co robić gdy
    > znowu zaczną (tak jest średnio co dwa miesiące). Czy zadzwonienie na policję
    > coś da?? Cisza nocna powinna obowiazywać wszystkich.

    powinna i obowiazuje, wezwijcie policje i straz miejska, zgloscie
    zaklocanie ciszy nocnej, powinni przyjechac

  • 18. Data: 2005-07-04 07:27:10
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > W sumie niewielkie. Kościół jest od tego by biły dzwony. Ale gdzie autor
    > miał oczy gdy kupował mieszkanie i kościół tam juz był.

    To nie jest normalne, że dzwony biją w nocy. Inaczej, żebyś zrozumiał:
    niedaleko mnie stoi kościół. Możesz mi powiedzieć, w jakich godzinach biją
    jego dzwony?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 19. Data: 2005-07-04 07:42:39
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Johnson napisał(a):

    > W sumie niewielkie. Kościół jest od tego by biły dzwony. Ale gdzie autor
    > miał oczy gdy kupował mieszkanie i kościół tam juz był.

    Wybacz, ale godzina 24:00 to nie jest pora na to zeby sobie dzwonic.
    Niech sobie dzwonia w normalnych godzinach.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2005-07-04 07:43:10
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Dorota D. napisał(a):

    > Ja myślę, że spore. Jeśli kościół stał już, jak się wprowadzałeś, to można
    > chyba było przewidzieć, że dzwony będą biły często (o różnych porach dnia i
    > nocy) i powiedzieć nie.

    0 24 godzinie to sie w dzwony nie bije.

    --
    pozdrawiam