  • Data: 2005-05-27 14:05:24
    Temat: dziwna sprawa,aukcje,telefon komorkowy?
    Od: gruberek <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JAKIS CZAS temu mialem wystawiona na aukcji internetowej komorke, jakas
    osoba kliknela i niby kupila, potem standardowo wyslalem jej nr konta i
    potem cisza... po jakims czasie jakies glupie meile ->bylo to 7 miesiecy
    temu, teraz ze mam stawic sie na komende w celu odczytania oskarzenia i
    postawienia zarzutow oszustwa interenetowego ze ja niby umawialem sie na
    wymiane tj osoba miala mi przyslac jakis telefon-> aja wyslac swoj i ze
    ja go oszukałem!

    fakty:
    ->wysylalem jednego meila do niego z nr konta-> mogl sfalszowac jakis
    inne meile?
    ->nie otrzymalem zadnej wplaty na konto od niego!
    ->nie nadawalem do niuego zadnej paczki?

    jak sie bronic? mam wziasc adwokata? bo nie zamierzam byc skazany za
    jakies wrobienie, w zyciu nikogo nie oszukalem o co tutaj chodzi?

    pomozcie jak działac?