  • 11. Data: 2003-09-29 19:45:17
    Temat: Re: działalność gospodarcza, kredyt i urząd skarbowy
    Od: Robert Fonfara <a...@n...stronie.www>

    On Mon, 29 Sep 2003 11:42:15 +0200, Cezary wrote:

    > Z tego co wiem, to nie ma pojęcia jako tako bankructwa w osobie fizycznej
    > prowadzącej działalność gospodarczą. Jak długo będzie trwało ściąganie
    > należności ? Tego nie wiem. Prawdopodobnie "do skutku", choć przepisy KC
    > chyba coś tam precyzują. Nie jestem prawnikiem i mogę się mylić.

    Od 1.X można ogłosić upadłość osoby fizycznej prowadzącej DG(vide nowe
    Prawo upadłościowe i naprawcze).

    --
    Robert Fonfara
    ----------------------------------

  • 12. Data: 2003-09-30 16:12:49
    Od: Robert Fonfara <a...@n...stronie.www>

    On Wed, 1 Oct 2003 11:29:45 +0200, Cezary wrote:

    [..]

    > A gdzie można znaleźć więcej szczegółów na ten temat ?

    Zobacz do dodatku "Gazety Prawnej" "Doradca Firmy" z 23 września 2003.
    Poza tym tekst ustawy jest dostępny na stronach Sejmu.

    --
    Robert Fonfara
    ----------------------------------

  • 13. Data: 2003-09-30 18:41:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Robert Fonfara wrote:

    > Od 1.X można ogłosić upadłość osoby fizycznej prowadzącej DG(vide nowe
    > Prawo upadłościowe i naprawcze).

    A wczesniej niby nie było mozna a mam znajomego który ma firmę -
    jednoosobową DG w upadłości o ponad pół roku, syndyka i wszystkie "szykany"
    upadłościowe.

    Więc jak to właściwie jest?
    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2003-09-30 20:41:53
    Od: Robert Fonfara <a...@n...stronie.www>

    On Tue, 30 Sep 2003 20:41:21 +0200, Maddy wrote:

    > A wczesniej niby nie było mozna a mam znajomego który ma firmę -
    > jednoosobową DG w upadłości o ponad pół roku, syndyka i wszystkie "szykany"
> [...]

    Ups. faktycznie, po przeczytaniu sam się zdziwiłem:)
    Oczywiście można było, co wynikało z posługiwania się na gruncie prawa
    upadłościowego definicją przedsiębiorcy z PDG.

    --
    Robert Fonfara

  • 15. Data: 2003-10-01 09:29:45
    Od: "Cezary" <c...@p...fm>

    > Od 1.X można ogłosić upadłość osoby fizycznej prowadzącej DG(vide nowe
    > Prawo upadłościowe i naprawcze).

    A gdzie można znaleźć więcej szczegółów na ten temat ?

    Cezary.