  • Data: 2003-02-02 12:11:50
    Temat: domena rejestrowana na kradziona karte kredytowa
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Opiszę sprawe proszę o komentarz -
    Jak to to często bywa w zarządzaniu serwerami nazw DNS w internecie ,
    czasami administratorzy prowadza dla siebie swoje strefy . Czasami odbywa
    się sie to w bardzo prosty sposób , ze przesyła się plik strefy DNS i adres
    podstawowego serwera badz zapasowego .
    I gdzie problem ? Otoż prowadzilem DNS dla domeny xxx.jp w zamian inna
    osoba prowadzila mi rezerwowego DNS dla mojej domeny. I wczoraj dostalem
    info od systemu DNS domen .jp ze domena xxx.jp jest zawieszona gdyż zostala
    oplacona "lewa" kartą . Czy ja popelniam jakies wykroczenie ? przeciez maja
    jakies dane , adresy IP z ktorych wypelniano wniosek itp .

    Z pozdrowieniami
    Marcin Szczygielski