  • Data: 2002-10-16 15:04:38
    Temat: dokladnie o rekojmii
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam komputer kupiony w Auchan. Zepsul sie mi 3 razy z tym ze za trzecim
    razem naprawialem go juz z tytulu rekojmii. Mam pytanie jak moze wygladac
    jesli: zepsuje mi sie znowu. Moim prawem jest zazadanie zwrotu gotowki jesli
    produkt nie umozliwia normalnej pracy. Ale czy sklep ma np jakis okreslony
    czas by usunac usterke? np 1godzine 1 dzien. Z przepisow ktore kiedys
    przegladalem nie bylo to dla mnie jasne...
    Dzieki

    damian