  • Date: Sun, 26 Aug 2012 20:37:15 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dogonilismy USA...

    http://finanse.wp.pl/kat,134314,title,Kto-dozyje-zwr
    otu-pieniedzy-z-Amber-Gold,wid,14866120,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=1f0ec

    Pomimo ostrzeżeń KNF, włożyli kilkaset tysięcy w "inwestycje w złoto" i
    zamiast wyciągnąć wnioski... chcą przy pomocy jakiegoś Niemca pozwać
    Polskę.

    Jak dla mnie to jest głupota i skurwysyństwo. Żywo przypomina mi te
    słynne opowieści o USA z pozwami o oparzenia wrzątkiem, co skutkowało
    dupochronnymi ostrzeżeniami, że gorący płyn grozi poparzeniem.

    A potem narzekanie, że prawo interweniuje, ogranicza... skoro debile
    sami chcą, żeby "państwo" za nich myślało, to skąd potem zdziwienie, że
    prawo bywa idiotyczne?!

    Jak dla mnie ci pozywający powinni nie tylko zostać "spuszczeni na
    drzewo" ale jeszcze powinni zostać pozbawieni prawa wyborczego.

    W sumie - czy czasem oni nie znieważają Polski twierdząc, że to "państwo
    jest winne" ich głupoty, przez którą nie zrozumieli ryzyka?

    W sumie jakby dostali maksymalny wyrok za Art. 133, to mogliby się
    załapać na utratę praw publicznych.

    Na marginesie: dlaczego po prostu nie kupili sami złota? To legalne! A w
    przypadku kupowania "bielików" - nawet nie opodatkowane!