    From: "LC" <i...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy strona umowy o prace moze nia nie byc??!
    Date: Thu, 18 Dec 2003 11:21:21 +0000 (UTC)

    W kodeksie pracy jako pracodawca wystepuje "Zaklad **chocby nie posiadal
    osobowosci prawnej**". Jak powinna (musi) wygladac umowa o prace? Tzn. czy
    jesli sprawy kadrowe tej "firmy" zalatwia inna (sprawujaca nad nia nadzor)
    strona umowy powinna byc (musi byc!) "firma" bez osobowosci prawnej czy moze
    firma nadzorujaca.
    Jesli juz mam taka umowe, w ktorej strona umowy o prace jest firma
    nadzorujaca (w umowie "...zwana dalej pracodawca") i w umowie brak jest
    zapisow o tym, ze mam pracowac w "firmie" bez osobowosci prawnej, to z ktorym
    podmiotem zawarlem umowe o prace (faktycznie pracuje/pracowalem w "firmie"
    bez osobowosci prawnej)?

    LC