eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mozna wykonac usl. przez podwykonawcow, nie majac wpisu, zezw. itp? › czy mozna wykonac usl. przez podwykonawcow, nie majac wpisu, zezw. itp?
  • Data: 2008-09-23 20:51:10
    Temat: czy mozna wykonac usl. przez podwykonawcow, nie majac wpisu, zezw. itp?
    Od: Michał Trych <gg2200099@tel_501-533-390.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    tak mnie ostatnio z ciekawosci naszlo - czy firma moze swiadczyc usluge,
    ktorej nie ma wpisanej w ewidencji, ale wykona ja w calosci podwykonawca,
    ktory moze itp, wystawi f-re? Ew, cos co wymaga zezwolenia, np jakies
    uslugi detektywistyczne czy cos takiego - ktos zleca firmie ktora nie ma na
    to koncesji, czy zezwolenia, co tam jest potrzebne, ale ta ma podwykonawce
    ktory wszystkie papiery ma, mozna tak?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Trych