    From: "Caramba" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy mam jakies szanse odzyskac swoje?
    Date: Sun, 12 Sep 2004 21:40:34 +0200

    witam. mialem samochod, ktory chcial kupic moj kolega. wziol go na probe
    raz, potem drugi i przyszedl i oswiadczyl ze chce go kupic. zgodzilem sie,
    ustalilismy cene, ale mowi ze pieniadze przywiezie mi tam za pare dni jak
    sprzeda swoje auto, wiec ja mu na to ze umowe podpisze ci jak dostane
    pieniadze. wszystko pieknie tylko ze za pare dni dowiedzialem sie ze
    pojechal na pogrzeb i samochod mu okradli z przed kosciola. zglosil to
    napolicje i tyle z jego strony. no dobrze, ale ja nie mam pieniedzy ani
    samochodu! czy moge w jakis sposob odzyskac pieniadze? (bo o aucie to moge
    juz zapomniec)

    ps. kolega nie jest juz moim kolega...