    From: adamcios <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy jest sposób na ściągnięcie długu?
    Date: Wed, 13 Dec 2006 15:11:46 +0100

    No jak to bywa w życiu człowiek popełnia różne błędy:(((

    Pożyczyłem pewnej osobie 2000 zł. Skusiło mnie to, że to znajoma i
    dogadaliśmy się, że jak ma płacić Providencie to woli dać zarobić
    znajomym - zarobek miał być 500 zł w skali 3 miesięcy. Pożyczka miala
    być na zakup samochodu... dokładnie takiej kwoty jej brakowało.
    Spisaliśmy umowę, mam świadków podpisanych na umowie, numery dowodów
    osobistych itd...
    Mija właśnie półtora roku od podpisania umowy. Kobieta dzwoni do mnie
    standardowo 3 razy w miesiącu mówiąc ze w następnym tygodniu przywiezie
    kasę. Dogadałem się nawet że spłaci w formie ratalnej.. ale i z tego nie
    potrafi się wywiązać....

    Czy są jakieś mechanizmy prawne by zmusić ją do spłaty długu?