  • 11. Data: 2008-01-27 21:13:31
    Temat: Re: cisza nocna i niedziela
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 27 Jan 2008 13:39:54 +0100, Tristan napisał(a):

    > Polak to takie stworzenie, co jak dostanie wolne
    > i ma iść se odpocząć, to będzie narzekał,
    > że dostał w niedzielę, a on chce w środę.
    > Albo że nie 3 maja a 7 albo...
    No, okropny i paskudny jesteś Tristanie, straszliwie.
    Albo jesteś mniejszością narodową

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2008-01-27 22:16:54
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Nostradamus pisze:

    > Taaa. Ale tego, że jesteś normalny to nam już nie wmówisz;)

    I wice wersja ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 13. Data: 2008-01-27 23:17:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 27 styczeń 2008 22:13
    (autor poreba
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <rv510h82ddld$.dlg@halizna.pt>):

    s/albo/i

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 14. Data: 2008-01-28 18:46:06
    Od: "JW" <j...@m...com>

> [...]
    > wyrywał
    > przewodów ze ścian to skuwał tynki w wielkiej płycie, następnie wymieniał
    > okna, wymieniał
    > podłgi, framugi wewnętrznych drzwi, hydraulikę, podwyższał mieszkanie w
    > bloku zrywając z pod
    > podłóg izolację wygłuszającą, potem musiał trochę to ponaprawiać,
    > wymieniał parapety itd. A jak
    > już bywała 12 w nocy to już tylko "cichutko" przesuwał meble ..... i nic
    > nie można było zrobić.....
    >
    > Idź do sąsiada i pomóż mu to szybciej skończy :)

    Hehehe, piekna rada :)
    Chyba nie ma lepszej okazji, zeby zacytowac ten link...
    http://pl.youtube.com/watch?v=djhMoRPH1uE
    ;D