    From: "allbi" <a...@k...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ciągłe propozycje seksualne i nagabywanie przez telefon
    Date: Fri, 21 Oct 2005 00:19:54 +0200

    Pewnego dnia pojechałam w zastępstwie ojca odebrać zamówiony towar.
    Dokumenty wydawał mi starszy gość. Zaproponował mi spotkanie przy kawie.
    Odmówiłam, jednak wydawało mi się, że na tej propozycji się nie skończy.
    Następnego dnia zadzwonił (znał mój numer bo jakoś musiałam się wcześniej
    umówić na odbiór towaru) i znów prosił o spotkanie przy kawie. Oczywiście
    znów odmówiłam. On powiedział, że mu się spodobałam i on teraz nie
    zrezygnuje. Wytłumaczyłam mu, że mam męża i dzieci i nie w głowie mi
    przygodne romanse. Przez dwa dni miałam spokój. A gdy dzwonił, to zwyczajnie
    nie odbierałam. Po tym czasie znów zadzwonił z innego numeru i powiedział,
    że interesuje go tylko seks. Oczywiście kolejny raz wytłumaczyłam mu, że nie
    mam ochoty nawet na rozmowy z nim. W ciągu miesiąca dzwonił już kilkanaście
    razy. Zawsze z innego numeru firmowego na moją komórkę lub na telefon
    stacjonarny w czasie pracy. Pracuję jako księgowa, jednocześnie moja praca
    związana jest z odbieraniem telefonów w sprawach handlowych.
    Już nie wiem co mam robić. Strasznie mnie męczy taka sytuacja. Jestem bez
    przerwy nagabywana. Mąż proponuje, że go "oklepie" i być może sprawa sama
    się zakończy, ale nie chciałabym problemów.

    Myślę o oddaniu sprawy do sądu, ale nie wiem z jakim paragrafem wiąże się
    postępowanie tego faceta. Chciałabym załatwić sprawę przy następnym jego
    telefonie strasząc go odpowiednim paragrafem. Naturalnie mąż poradził abym
    rozmowy nagrywała żeby mieć jakiś dowód w przypadku braku oczekiwanych
    rezultatów.
    Czy jest na to jakaś rada?

    Monika