  • 1. Data: 2006-11-21 16:39:56
    Temat: byla u mnie policja
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    i nie tylko u mnie, u sasiadow tez, ktos zadzwonil ze w naszym bloku
    przebywaja jacys ormianie , gdzies pracuja, przebywaja bez meldunku itp, i
    przyszli sprawdzic czy ktos jeszcze w mieszkaniu nie przebywa przypadkiem,
    weszli , popatrzyli ze sam jestem , napisali cos z dowodu do kapownika,
    pytali czy kogos nie widzialem jakichs "czarnych mord" itp, pogadali o
    pogodzie, o komputerach ....o nielegalnych programach (przynajmniej sie
    uspokoilem) , i sobie poszli.
    to noramlne ze tak chodza na takie zgloszenia?
    pozdro.

    --
    j...@p...pl
    gg:207344; icq: 7431290.

  • 2. Data: 2006-11-21 18:15:22
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

    > to noramlne ze tak chodza na takie zgloszenia?

    Pytanie, bo nic nie piszesz, czemu nie zrobili ci kontroli legalnosci
    oprogramowania i nie zabrali komputera (to tak a propos watku obok)

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 3. Data: 2006-11-21 18:55:24
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie wiem, moze dlatego ze przyszli w innej sprawie, zreszta watek o
    legalnosci i komputerach sam zaczalem, dowiedzalem sie ze od tak sobie nie
    zabieraja sprzetu, oczywiscie jesli na programy zainstalowane wykazemy sie
    fakturami ew. legalnymi nosnikami, dowiedzialem sie tez ze musza miec nakaz
    z prokuratury na przeszukanie, i tez ze moga wejsc na legitymacje i
    dostarczyc potem nakaz ale ze to nie takie proste bo zeby tak wejsc to
    raczej musza byc raczej pewni ze cos znajda, bo jak tak wejda i nic nie
    znajda to moga miec "klopoty" ...nie wielkie, dlatego w cudzyslowiu ale
    jednak dostana po "uszach" i raczej policja nie wchodzi od tak sobie bo
    ktos - cos tam powiedzial.

    A ze nie zrobili u mnie, no to nie wiem, moze tez dlatego ze sam zaczalem
    dyskusje na ten temat, moze dlatego ze nie lezaly u mnie jakies plyty w
    duzych ilosciach byle gdzie, a tylko kilka na oko oryginaly.
    to tyle:)

    --
    j...@p...pl
    gg:207344; icq: 7431290.

  • 4. Data: 2006-11-21 19:25:17
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Jacek23 wrote:
    > sobie nie zabieraja sprzetu, oczywiscie jesli na programy
    > zainstalowane wykazemy sie fakturami ew. legalnymi nosnikami,

    Na podstawie jakiego przepisu faktura jest dowodem legalności programu ???

  • 5. Data: 2006-11-21 19:36:14
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Na podstawie jakiego przepisu faktura jest dowodem legalności programu
    > ???

    faktura ,dodatkowy atut, nie chodzi ze faktura legalizuje program,
    legalizuje nabycie programu.
    a co chca to podobno zaleznie w jakiej sprawie sa, jak o nielegalne programy
    to nosnik , pudelko, paragon wystarcza.

    --
    j...@p...pl
    gg:207344; icq: 7431290.

  • 6. Data: 2006-11-21 20:23:18
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

> [...]
    > a co chca to podobno zaleznie w jakiej sprawie sa, jak o nielegalne
    > programy to nosnik , pudelko, paragon wystarcza.

    To, że nie masz paragonu nie oznacza, że soft jest nielegalny. Zwykle w tej
    kwestii wypowiada się biegły w porozumienie z producentem softu.

    +inż.leva+

  • 7. Data: 2006-11-21 20:29:37
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > legalizuje nabycie programu.

    bzdura, mam kilkanascie programow kupionych przez WEB,
    placilem karta i nie mam na nie faktury.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-11-21 21:04:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

> [...]
    > raczej musza byc raczej pewni ze cos znajda, bo jak tak wejda i nic nie
    > znajda to moga miec "klopoty" ...nie wielkie,

    chyba e ktos wk. zglosi przekroczcenine uprawnien
    to beda ciut wieksze niz niewielkie

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 9. Data: 2006-11-21 21:12:27
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > raczej musza byc raczej pewni ze cos znajda, bo jak tak wejda i nic nie
    > znajda to moga miec "klopoty" ...nie wielkie, dlatego w cudzyslowiu

    oczywiscie zartujesz
    moze policja niech wejdzie wszystkim do mieszkania i pozabiera
    komputery/posprawdza oprogramowniae ;)

    pozdrawiam
    d.

  • 10. Data: 2006-11-21 21:24:21
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > oczywiscie zartujesz
    > moze policja niech wejdzie wszystkim do mieszkania i pozabiera
    > komputery/posprawdza oprogramowniae ;)

    Ja nie zartuje, najwyzej oni zartowali.
    Tak jak mowili, moga wejsc zawsze na legitymacje i dostarczyc potem nakaz,
    ale dla wlasnego spokoju wchodza i sprawdzaja tylko jesli sa na 99% pewni ze
    cos znajda albo maja juz jakies dowody w reku, inaczej nie wchodza , ale
    policja to tez ludzie i jest ten 1 % ktory ma "klopoty" niewielkie w dupie.

    --
    j...@p...pl
    gg:207344; icq: 7431290.