  • Data: 2005-09-01 18:23:48
    Temat: być albo nie być członkiem spółdzielni mieszkaniowej?
    Od: Paweł Kaczmarski <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujące pytanie: jaka jest różnica w prawach i obowiązkach osoby
    posiadającej mieszkanie (własność hipoteczna) gdy jest i gdy nie jest
    członkiem spółdzielni mieszkaniowej.
    Zastanawiam się nad rezygnacją (w spółdzielni nie dzieje się najlepiej) ale
    nie wiem czy sam sobie tą rezygnacją nie zaszkodzę.
    Dzięki za pomoc.

    Paweł