  • 11. Data: 2002-08-19 14:19:12
    Temat: Re: alkohol w miejscach publicznych
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Chodzi mi o to czy moga podchodzic i sprawdzac co tam walisz.
    > Czy policja tak po prostu moze Cie przeszukac?

    STCE\W Policja moze Cie przeszukac tylko kiedy zachodzi podejrzenie
    poelnienia PRZESTEPSTWA, natomiast to o czym mowimy jest wykroczeniem, wiec
    nic nie moga zrobic.

    Michal.

  • 12. Data: 2002-08-25 10:06:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...

    > STCE\W Policja moze Cie przeszukac tylko kiedy zachodzi podejrzenie
    > poelnienia PRZESTEPSTWA, natomiast to o czym mowimy jest wykroczeniem,
    wiec
    > nic nie moga zrobic.

    Podejrzenie-czyli zawsze mogą cię przeszukać z uwagi np.na podejrzane
    zachowanie.Ty możesz się co najwyżej pożalić lub poprosić o sporządzenie
    protokołu.Twoja zgoda nie jest potrzebna-rozbiorą Cię siłą:))

    Leszek