  • Data: 2002-12-30 18:25:45
    Temat: Zwrot z tytulu rekojmi
    Od: "Konlin" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Niedlugo bede oddawal monitor z tytulu rekojmi i mam w zwiazku z tym trzy
    pytania:
    1) Czy w przypadku zwrotu gotowki powinienem dostac tyle ile zaplacilem czy
    tyle, ile wynosi obecna cena tego towaru? Jesli to drugie, to co sie dzieje
    w przypadku, gdy towar ten jest niedostepny i w zwiazku z tym niemozliwe
    jest podanie ceny nowego egzemplarza?
    2) Kto powinien poniesc koszty transportu ode mnie do siedziby sprzedawcy?
    Sprzet wazy ok. 25 kg a cos mi sie kolacze ze jesli waga wynosci powyzej 10
    kg to sprzedawca musi go dostarczyc i odebrac na swoj koszt. Nie wiem tylko
    czy nie dotyczylo to gwarancji
    3) Gdzie mozna poczytac o tym, co sie zmieni w nowym roku? Bo slyszalem ze
    rekojmia zostanie zniesiona. Co bedzie w zamian?

    Pozdrawiam noworocznie
    Konrad Inglot