  • 1. Data: 2009-11-23 17:00:11
    Temat: Zwrot nadpąłty za kurs egzaminu wewnętrznego na prawo jazdy
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Szanowana grupo,

    na jakie ustawy można się powoływać w przypadku rezygnacji z egzaminu
    wewnętrznego na prawo jazdy przeprowadzaną przez szkołę jazdy.
    Zapłaciłem z góry, przelewem z konta za kurs powtórkowy, który
    odbyłem, ale zrezygnowałem z egzaminu wewnętrznego.

    Dać sobie spokój czy odzyskać tę stówkę? Troche mi szkoda, bo mam 6
    miesięcy do załadowania na komie i akurat bym sobie załadował :)

    Pozdrawiam :)