  • Data: 2003-07-23 06:51:18
    Temat: Zdanie mieszkania lokatorskiego do SM
    Od: "jk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posiadam mieszkanie lokatorskie w spółdzielni mieszkaniowej (SM)
    Bede to mieszkanie zdawał do SM. SM w zamian powinna oddać
    mi mój wkład mieszkaniowy za to mieszkanie.
    Tylko że w tym roku zmieniły sie przepisy i SM twierdzi
    że odda mi mój wkład dopiero wtedy gdy znajdzie sie nowy lokator
    na moje mieszkanie lokatorskie.
    Problem w tym że nie ma chętnych na te mieszkania.
    Taka sytuacja może trwać a ja mie bede miał kasy od SM.
    Pytanie: czy SM ma prawo tak robić i wypłacać wkład
    mieszkaniowy zbywcy dopiero gdy nabędzie je nowy lokator.
    Może ktos był w takiej / podobnej sytuacji.