  • 21. Data: 2011-03-14 05:27:33
    Temat: Re: Zdalne podpisanie umowy o dzielo (faks, email ?)
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-14 03:11, animka pisze:

    > Drukujesz, podpisujesz, potem skanujesz i wysyłasz mailem lub listem.

    Na Ciebie zawsze można liczyć. :)

    --
    spp

  • 22. Data: 2011-03-14 08:05:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.03.2011 18:39), Q wrote:

    > Mam kolejne pytanie:
    > - Jak taka firma wrzuci w koszty taka "ustna" umowe?

    Na podstawie rachunku - już nie ustnego.

    p. m.

  • 23. Data: 2011-03-14 23:53:16
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Na Ciebie zawsze można liczyć. :)

    wujek "dobra rada" sie chowa :)

  • 24. Data: 2011-03-15 11:11:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Na podstawie rachunku - już nie ustnego.

    ...na ktorym musi byc moj (i jego?) podpis?

  • 25. Data: 2011-03-15 13:17:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (15.03.2011 12:11), Q wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > ...na ktorym musi byc moj (i jego?) podpis?

    Tylko wykonawcy.

    p. m.

  • 26. Data: 2011-03-17 14:23:08
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Tylko wykonawcy.

    a to moze byc rachunek "wiszacy w prozni"?
    czy to ma byc rachunek do umowy (w tym przypadku umowy o dzielo)?
    moze byc rachunek do umowy ustnej?

  • 27. Data: 2011-03-17 14:32:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (17.03.2011 15:23), Q wrote:

    > a to moze byc rachunek "wiszacy w prozni"?

    Nie, no zawsze rachunek musi być za coś. Czyli nie jest to próżnia.

    > czy to ma byc rachunek do umowy (w tym przypadku umowy o dzielo)?

    Wg mnie rachunek do umowy o dzieło.

    > moze byc rachunek do umowy ustnej?

    Nie widzę przeszkód (co nie znaczy że ich nie ma).

    p. m.