  • 101. Data: 2020-12-11 18:18:44
    Temat: Re: Zdalne nauczanie i kamerka.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.12.2020 o 10:17, ąćęłńóśźż pisze:

    > Przestań pie.....ć!
    > Nie przyjmą zgłoszenia, a w najlepszym przypadku wyślą Cię na komisariat
    > w Ustrzykach Górnych.

    Na policję nic się nie zgłasza osobiście, tylko poleconym. Jak pójdziesz
    osobiście to na chuju staną, żeby cię spławić.

    --
    Shrek

  • 102. Data: 2020-12-11 20:09:41
    Od: Kviat

    W dniu 11.12.2020 o 18:17, Shrek pisze:

    > No chwilowo to ewidentnie rozmawiamy o budownictwie.

    Oj tam... wspomniałem o obciążeniu śniegiem, mój błąd. Zadaszenia robi
    się nie tylko na budynkach i nie wszystkie wymagają pozwolenia na
    budowę, a fajnie jakby się nie zawaliły, więc też się rysuje projekt i
    przelicza.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 103. Data: 2020-12-12 06:56:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.12.2020 o 20:09, Kviat pisze:

> [...]
    > się nie tylko na budynkach i nie wszystkie wymagają pozwolenia na
    > budowę, a fajnie jakby się nie zawaliły, więc też się rysuje projekt i

    To co na zgłoszenie też normy ma spełniać.

    --
    Shrek

  • 104. Data: 2020-12-12 17:51:01
    Od: Kviat

    W dniu 12.12.2020 o 06:56, Shrek pisze:

    > To co na zgłoszenie też normy ma spełniać.

    Ja o niebie, Ty o chlebie...
    Nie wszystkie projekty wymagają pozwolenia i nie wszystkie wymagają
    zgłoszenia.
    Znowu mój błąd. Przepraszam, że poprzednio napisałem tylko o braku
    wymogu zezwolenia, a nie wspomniałem o braku wymogu zgłoszenia.

    Ja rozumiem, że niektórym słowo "projektowanie" kojarzy się tylko i
    wyłącznie z konstrukcjami budowlanymi (że też mnie podkusiło wspomnieć o
    tym obciążeniu śniegiem, o którym wspomniałem tylko dla przykładu,
    licząc na zrozumienie, że obciążenie śniegiem, to tylko przykład...
    https://www.youtube.com/watch?v=JGVOtZjtY-s), ale projektuje się również
    pierdyliard innych rzeczy dla których jest pierdyliard norm, a których
    projektowanie nie wymaga zezwolenia ministra, zgłoszenia ministrowi, a
    fajnie jest żeby te rzeczy się nie zawaliły, nie rozpadły, nie utopiły,
    nie zamarzły, nie przegrzały, nie zgniły, nie wyblakły..., a do
    zaprojektowania których projektant nie potrzebuje mieć specjalnych
    zezwoleń i zaglądać do normy żeby zaprojektować, bo sporo pamięta z
    lekcji fizyki.
    Dla porządku wspomnę tylko, że nie wszystkie konstrukcje dla których
    liczy się obciążenie śniegiem wymagają zezwolenia, zgłoszenia,
    zarejestrowania, oplombowania, czy powąchania przez urzędnika i je też
    się projektuje tak, aby się nie zawaliły i projektant nie musi trzymać w
    szafie normy.

    I w tym sensie stosowanie/kupowanie norm nie jest obowiązkowe, a to, że
    w budownictwie jest inaczej, że jest to konieczne i obowiązkowe, to
    wyjątek od reguły, a nie reguła.
    Tak, oprócz budownictwa są jeszcze inne branże, gdzie jest wymóg
    stosowania norm. Wiem o tym i niczego to nie zmienia. Jest pierdyliard
    więcej branż, gdzie brak posiadania zakupionej normy nie jest problemem
    projektanta.

    Mam nadzieję, że tym razem już niczego nie pominąłem, co mogłoby
    utrudnić zrozumienie tego o czym piszę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 105. Data: 2020-12-12 17:54:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-09 o 15:34, Shrek pisze:

    > Niestety - nie ma czasu. Myśli nad nowym narodowym kanonem lektur
    > patriotycznych oraz jak walczyć z lpg i julkami. Przecież minister
    > edukacji na boga nie będzie się zajmował tak przyziemnymi problemami jak
    > organizacja edukacji zdalnej!

    Nigdy nie zapomnę tego tłuka Chłopi w lekturze szkolnej, której jako
    jedynej nie przeczytałam. Po prostu niedobrze mi sie robiło przy czytaniu.

    --
    animka

  • 106. Data: 2020-12-12 18:09:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.12.2020 o 17:51, Kviat pisze:

    > Mam nadzieję, że tym razem już niczego nie pominąłem, co mogłoby
    > utrudnić zrozumienie tego o czym piszę.

    W zasadzie to już nie wiem o czym piszesz. Ja pisałem tylko o tym, że
    państwo leci sobie w chuja z normami, które są nieobowiązkowe, a
    mionister wymaga żeby coś było zrobione zgodnie z normą i leci w chuja
    że nie musisz projektować zgodnie z normą a jedynie projekt ma normę
    spełniać.

    Innymi słowy dostęp do części prawa jest płatny a minister mówi, że nie
    przecież nie musiasz prawa znać ani nawet się do niego stosować, tylko
    się się zgodnie z nim zachowywać;)

    --
    Shrek

  • 107. Data: 2020-12-13 11:32:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zajmij się czymś pożytecznym.

  • 108. Data: 2020-12-13 14:23:52
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.12.2020 o 11:32, _Master_ pisze:
    > Zajmij się czymś pożytecznym.

    Czyli czym?
    Prosisz czy wymagasz?

  • 109. Data: 2020-12-13 19:14:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    NO KURWA TROLL

  • 110. Data: 2020-12-14 14:47:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Nigdy nie zapomnę tego tłuka Chłopi w lekturze szkolnej, której jako
    >jedynej nie przeczytałam. Po prostu niedobrze mi sie robiło przy
    >czytaniu.

    Wstyd Animko.
    Przeciez to powiesc godna Nobla :-)

    Ale takie tradycyjne lektury - Katarynka, Janko Muzykant, Placowka ...
    skreslili, czy zostaly, bo ... nabraly drugiego zycia :-)

    J.