eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamiana mieszkania w prywatnej kamienicy na komunalne? Mozliwa? › Zamiana mieszkania w prywatnej kamienicy na komunalne? Mozliwa?
  • Data: 2005-07-26 17:11:34
    Temat: Zamiana mieszkania w prywatnej kamienicy na komunalne? Mozliwa?
    Od: Tomasz Kałużny <t...@Q...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam znajomą która mieszka w prywatnej kamienicy ale z pewnych wzgledow
    chce (i ma z kim) zamienic sie na mieszkanie komunalne. Czy taka
    zamiana w swietle przepisow jest mozliwa tak aby mieszkanie komunalne
    nie wrocilo do puli mieszkan dla oczekujących? Mozecie mi (i jej)
    podpowiedziec?

    Pozdrawiam. Tomek.