  • Data: 2011-10-21 12:36:41
    Temat: Założenie sprawy cywilnej - który sąd właściwy?
    Od: "kk" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jak w temacie. Prokuratura odrzuciła mój wniosek o popełnieniu
    przestępstwa, jednak zaznaczony w uzasadnieniu, iż mam prawo dochodzenia
    swych roszczeń na drodze cywilnej. Przestępstwo zostało popełnione w miejscu
    mojego zamieszkania (art 214 kk), czyli Wrocław, osoba która chcę oskarżyć
    mieszka w Warszawie. Zastanawiam sie nad złożeniem pozwu w Wrocławiu, ale
    jeżeli sprawa zostanie przeniesiona do Warszawy to wyjdę na tym jak Zabłocki
    na mydle. Proszę o pomoc fachowców.

    Pozdrawiam

    Kasia