  • 1. Data: 2008-01-08 19:17:40
    Temat: Zalana piwnica - odszkodowanie od wlasciciela budynku
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Krótkie pytanie mam: w bloku w którym wynajmuje mieszkanie pekla rura
    od wody. Zalala piwnice. Czy w przypadku, jezeli sprzety jakie
    przechowuje w piwnicy, ulegly uszkodzeniu mam jakies szanse na
    odszkodowanie od wlasciciela budynku?

    --
    michal

  • 2. Data: 2008-01-08 19:41:46
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wody. Zalala piwnice. Czy w przypadku, jezeli sprzety jakie przechowuje w
    > piwnicy, ulegly uszkodzeniu mam jakies szanse na odszkodowanie od

    Jeśli udowodnisz umyślne zaniedbanie właściciela czy projektanta (np. rura
    przebiegała przez pomieszczenie o temp. < 0 stopni, ktoś wyłączył
    ogrzewanie, rura była skorodowana itd.) to tak.

  • 3. Data: 2008-01-08 20:20:12
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie William w liscie z dnia 2008-01-08 20:41 napisala
    nastepujace slowa:

    > Jeśli udowodnisz umyślne zaniedbanie właściciela czy projektanta (np.
    > rura przebiegała przez pomieszczenie o temp. < 0 stopni, ktoś wyłączył
    > ogrzewanie, rura była skorodowana itd.) to tak.

    aaa.. no tak.. zaniedbanie jeszcze wchodzi w gre ;-// zapomnialem o tym
    a juz diabli mnie biora ;-//

    --
    michal

  • 4. Data: 2008-01-08 22:29:50
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    William pisze:
    > Jeśli udowodnisz umyślne zaniedbanie właściciela czy projektanta (np.
    > rura przebiegała przez pomieszczenie o temp. < 0 stopni, ktoś wyłączył
    > ogrzewanie, rura była skorodowana itd.) to tak.

    a dlaczego umyślne?
    i co to jest w ogóle 'umyślne zaniedbanie'?

    KG

  • 5. Data: 2008-01-09 09:12:41
    Od: earl <e...@p...fm>

    On 8 Sty, 20:17, Michał <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > od wody. Zalala piwnice. Czy w przypadku, jezeli sprzety jakie
    > przechowuje w piwnicy, ulegly uszkodzeniu mam jakies szanse na

    jak pekła wspólna rura to jednak coś z nią chyba było nie tak i pewnie
    własciciel nalezytej staranności jendak nie dołozył w dbaniu o
    instalację

    napisz do właściciela budynku uprzejmy wniosek o odszkodowanie z
    podaniem uszkodzonych rzeczy i konkretnych wartości, może od razu
    oddadzą pieniądze :-O albo sa ubezpieczeni

  • 6. Data: 2008-01-09 18:42:28
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie earl w liscie z dnia 2008-01-09 10:12 napisala
    nastepujace slowa:

> [...]
    > podaniem uszkodzonych rzeczy i konkretnych wartości, może od razu
    > oddadzą pieniądze :-O albo sa ubezpieczeni

    ok.. dzieki za wskazowke ;)

    --
    michal

  • 7. Data: 2008-01-09 22:29:51
    Od: earl <e...@p...fm>

    William napisał(a):
    > U?ytkownik "Micha?" <m...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Je?li udowodnisz umy?lne zaniedbanie w?a?ciciela czy projektanta (np. rura
    > przebiega?a przez pomieszczenie o temp. < 0 stopni, kto? wy??czy?
    > ogrzewanie, rura by?a skorodowana itd.) to tak.

    ooo, z pewnością zarządca budynku UMYŚLNIE poszedł i specjalnie
    wyłączył ogrzewanie skorodowawszy wczesniej rurę poprzez UMYŚLNE
    zaniedbanie celem zalania piwnicy lokatorowi, litosci
    myslę że za wcześnie żeby lokator powoływał biegłego do badania
    zgodności projektu budynku w tym przebiegu rury [aktualne pęknietej] z
    ówczesnym o obecnie obowiązującym prawem budowlanym ;-)))