  • 201. Data: 2006-11-20 20:27:21
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Czlowieku. Ty si enie nasmiewaj. To jest policja i biegli a nie firma
    > informatyczna. Co oni moga wiedziec i rozumiec z tego co ty napisales?
    > NIC.

    Czyli co? Jak przyjdą, nocą, w drzwi załomocą, i będą chcieli zabrać
    komputer to mam domagać się obecności prawnika przy obecności ktorego
    zarządam sporządzenia kopii dysku - np w postaci sumy kontrolnej HDD?

    j.

  • 202. Data: 2006-11-20 21:04:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    <przemyslaw.rokicki.tniijtnijtnijkochanietnij@gazeta
    .pl> napisał w wiadomości

    > do zgloszeniia przekroczcenia uprawnien z pewnoscia jezeli ich celem bylo
    > sprawdzdenie softu.

    Policja nie zajmuje się sprawdzaniem softu.

  • 203. Data: 2006-11-20 21:19:40
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    januszek wrote:

    > Czyli co? Jak przyjdą, nocą, w drzwi załomocą, i będą chcieli zabrać
    > komputer to mam domagać się obecności prawnika przy obecności ktorego
    > zarządam sporządzenia kopii dysku - np w postaci sumy kontrolnej HDD?

    No chyba tak :)

    Ewentualnie jak beda kolbami lomotac, otwierasz balkon i sru komputer za
    okno byle na cos twardego, beton, chodnik, asfalt, radiowoz... I potem
    monitor, i telewizor, i mp3 playera, i aparat cyfrowy - tam na karcie
    moga byc pornosy z dzieciakamii sru i sru za okno, potem stajesz na
    balustradce, odpalasz karnister z benzyna w mieszkaniu a sam sie rzucasz
    glowa w dol. Jak dobrze pojdzie to cie nei dorwa ;)

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 204. Data: 2006-11-20 21:44:39
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!! CD..
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    ===Tomy=== <nic@z_tego.com> napisali:

    > Poproszę podstawę prawną.

    Poprosze podstawe prawna, ze posiadanie majtek w serducha nie jest w
    Polsce nielegalne.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 205. Data: 2006-11-20 21:47:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    ===Tomy=== <nic@z_tego.com> napisali:

    > Art. znany kwestia jak się tłumaczyć w przypadku zapytania przez orany w
    > jaki sposób wszedłeś w jego posiadanie ? Jest jakaś haczyk ?

    Nie musisz sie tlumaczyc w jaki sposob wszedles w posiadanie legalnego
    (czyli juz rozpowszechnionego) utworu.

  • 206. Data: 2006-11-20 22:31:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    > <przemyslaw.rokicki.tniijtnijtnijkochanietnij@gazeta
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:ejs9n7$n3a$2@inews.gazeta.pl...

    > Policja nie zajmuje się sprawdzaniem softu.

    to juz dawno wyjasnilismy (Przemek Troll),

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 207. Data: 2006-11-20 22:38:07
    Od: "sango" <k...@c...pl>

    > Poza tym opisany w tym wątku przypadek sprawił, że przekopano jednostki
    > pod tym
    > kątem i teraz sukcesywnie się to ponawia co jakiś czas. W konsekwencji
    > tego prywatny komputer nie jest już tak powszechnym zjawiskiem, jak
    > dawniej.

    gdyby podobne odkrycie mialo miejsce w prywatnej firmie skonczylo
    by sie postawieniem zarzutow i sprawa w sadzie. gdyby to byly prywatne
    komputery pracownikow to pewnie zrobiono by nalot na mieszkania.
    wydaje sie, ze w tym przypadku ktos po prostu podjal uchylajacą prawo
    uznaniowa decyzje, ze nikomu ma nie spasc wlos z glowy - ciekawe,
    ze organizacje ochrony praw autorskich w tym przypadku nie protestowaly.
    i tyle. oczywiscie sprawa wkrotce pewnie sie przedawni wiec nie mamy
    o czym wlasciwie dyskutowac ... :-)

  • 208. Data: 2006-11-20 22:53:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sango" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze organizacje ochrony praw autorskich w tym przypadku nie protestowaly.
    > i tyle. oczywiscie sprawa wkrotce pewnie sie przedawni wiec nie mamy

    Nie potrafię Ci powiedzieć, jak się skończyła ta sprawa, bo nie wiem. Nie
    wykluczone, że biorąc pod uwagę okoliczności zdarzenia uprawniony do złożenia
    wniosku o ściganie odmówił jego złożenia. Czemu, to juz jego sprawa. Obowiązku
    takiego nie ma.

    Poza tym mam pewne wątpliwości, czy w tym wypadku doszło do przestępstwa -
    opierając się na dostępnych informacjach, bo nie znam faktów. To jest program
    sherwarowy, a zatem w wypadku ujawnienia przekroczenia terminu jego używania w
    tym charakterze - moim zdaniem - sprawa ma raczej charakter cywilny, a nie
    karny. Naruszono po prostu umowę i tyle. Też nieładnie, ale mimo wszystko
    lepiej.

  • 209. Data: 2006-11-20 22:54:20
    Od: MiKeyCo <m...@a...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > pod tym kątem i teraz sukcesywnie się to ponawia co jakiś czas. W
    > konsekwencji tego prywatny komputer nie jest już tak powszechnym

    Przykro mi, Robercie, ale niestety potwierdziłeś tylko hipokryzję,
    korupcjogenne procedury i najzwyklejsze popełnianie przestępst przez
    funkcjonariuszy. Oj ciężko będzie zbudować zaufanie w społeczeństwie,
    które Was żywi i _pozwala_się_kontrolować_dla_własnego_dobra_.

    pzdr

  • 210. Data: 2006-11-20 23:08:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MiKeyCo" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > funkcjonariuszy. Oj ciężko będzie zbudować zaufanie w społeczeństwie, które
    > Was żywi i _pozwala_się_kontrolować_dla_własnego_dobra_.

    Czyli uważasz, że lepiej zamieść śmieci pod dywan i udawać, że się nic nie
    stało? Tak było i jest to zaszłość historyczna, która została naprawiona. To, że
    będę udawał ja, czy ktoś inny, że tak nie było, faktu tego nie zmieni, a co
    najwyżej narazi mnie na śmieszność. Moim zdaniem ze skutecznością bliską 100%
    obecnie zjawisko zostało wyeliminowane. Nie mogę wykluczyć, że gdzieś ktoś
    jeszcze jakiejś "partyzantki" nie uprawia, tym nie mniej na pewno nie jest to
    zjawisko na poziomie istotnym.

    Poza tym, jeśli już tak bardzo chcesz w tę stronę etyczną zagadnienia uderzać,
    to zwróć łaskawie uwagę, że jeśli nawet policjanci przynosili własne komputery i
    własne oprogramowanie, to zysku z tego tytułu nie mieli. Co najwyżej dostawali
    na garb.

    Obowiązkiem żołnierza jest walczyć, a jak trzeba to zginąć za ojczyznę - bo taką
    przysięgę złożył. Obowiązkiem ojczyzny jest dać żołnierzowi do ręki broń i
    wyznaczyć mądrego dowódcę, by nie giną nadaremnie. Jeśli zginie niepotrzebnie
    jeden żołnierz, to z punktu widzenia ojczyzny nic się nie stanie. A jak zginie
    armia?

    I teraz przekładając to na Policję. Zastanów się, czy większy grzech popełnił
    ten policjant, który przyniósł z domu prywatny komputer, by zrealizować coraz to
    większe zapotrzebowanie na papiery, czy ta Ojczyzna, która nakładając na niego
    bez umiaru szereg obowiązków zapomniała dać mu narzędzie do jego realizacji?
    Niestety kilku policjantów przy tym "zginęło" moralnie i tyle.