  • 1. Data: 2002-10-17 07:39:27
    Temat: Zajęcie mieszkania przez komornika
    Od: "Borys" <b...@o...pl>

    Witam

    Czy komornik sądowy może zająć mieszkanie własnościowe spółdzielcze, którego
    właścicielem jest małoletnie dziecko dłużnika?
    Dziękuję za odpowiedzi

    Borys

  • 2. Data: 2002-10-17 08:00:19
    Temat: Re: Zajęcie mieszkania przez komornika
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl>

    In <aolpfg$sm7$1@absinth.dialog.net.pl>, Borys wrote:

    > Witam
    >
    > Czy komornik s?dowy mo?e zaj?ae mieszkanie w?asno?ciowe spó?dzielcze,
    > którego w?a?cicielem jest ma?oletnie dziecko d?u?nika? Dzi?kuj? za
    > odpowiedzi
    >
    > Borys

    A czy maloletni moze byc wiascicielem mieszkania?

    Piotr

  • 3. Data: 2002-10-17 08:42:25
    Od: "Małgosia" <m...@i...pl>

> [...]
    którego
    > właścicielem jest małoletnie dziecko dłużnika?

    Małoletni może być właścicielem mieszkania. Komornik nie powinien zająć,
    jeśli małoletni ma mieszkanie o wszystkim decyduje sad rodzinny kierując się
    dobrem społecznym, tak mi powiedział radca prawny, bo akurat przerabiam
    praktycznie ten temat, ale , radzę dowiaduj się u prawników, bo komornik to
    podła rasa. Nie powinien, ale ma szerokie uprawnienia i zależy czy jest
    komornikiem-człowiekiem czy komornikiem-świnią.

  • 4. Data: 2002-10-17 08:58:00
    Temat: Odp: Zajęcie mieszkania przez komornika
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Małgosia <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aolt3a$anr$...@f...man.torun.pl...
    > Małoletni może być właścicielem mieszkania. Komornik nie powinien zająć,

    Małgosia ma racje... małoletniego tylke reprezentuje opiekun prawny w tej
    kwestii , czynsze i inne opłaty by utrzymać majątek małoletniego.

    Sandra

  • 5. Data: 2002-10-17 11:51:47
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Oct 2002, Piotr Sinda wrote:
    [...]
    >+ A czy maloletni moze byc wiascicielem mieszkania?

    A dlaczego by nie ?
    Parę dni temu było np. pytanie dot. przypadku kiedy
    dziecko dostało w spadku mieszkanie po ojcu
    (ale nie mężu matki).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-10-17 12:09:40
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0210171350330.12950-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...
> [...]
    >
    > A dlaczego by nie ?
    > Parę dni temu było np. pytanie dot. przypadku kiedy
    > dziecko dostało w spadku mieszkanie po ojcu

    tak zgadza się i ustanawia się wtedy reprezentanta dla dziecka celem
    przyjęcia spadku w jego imieniu...

    Sandra

  • 7. Data: 2002-10-17 12:25:49
    Od: "Caj_bis" <cajusuńto@box43.gnet.pl>

    >Nie powinien, ale ma szerokie uprawnienia i zależy czy jest>
    komornikiem-człowiekiem czy komornikiem-świnią.

    To tak of topic
    dłuznik jest czlowiekiem czy swinia

  • 8. Data: 2002-10-17 20:34:17
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Oct 2002, Caj_bis wrote:

    >+ >Nie powinien, ale ma szerokie uprawnienia i zależy czy jest
    >+ >komornikiem-człowiekiem czy komornikiem-świnią.
> [...]

    A tak w kwestii formalnej to mowa była o zajmowaniu
    majatku osób (jakby nie było) trzecich. Oczywiście
    jeśli chodzi o przypadek "schowania majątku" za pomocą
    takiego wybiegu - to szkoda że w .pl takie coś się
    udaje :(
    Ale jeśli majątek dziecka *nie jest* takim "schowanym"
    - to IMO nie ma powodu żeby traktować go inaczej niż
    każdy inny....

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-10-17 21:46:12
    Od: "Małgosia" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Caj_bis" <cajusuńto@box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

    > komornikiem-człowiekiem czy komornikiem-świnią.
    >
    > To tak of topic
    > dłuznik jest czlowiekiem czy swinia
    >
    > Widzisz długi moga być spowodowane różnymi przyczynami, ja np. stałam sie
    dłużnikiem pewnego Urzędu tylko dlatego, że mój mąż narobił tego długu, ja
    nie miałam z tym nic wspólnego, nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego
    faktu, tymczasem jestem pociagana do odpowiedzialnosci za to.