    From: "Ernst" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wzór wstępnej umowy cywilno-prawnej na zakup nieruchomości
    Date: Sat, 20 Oct 2007 12:47:41 +0200

    Witam

    Chcę złożyć w banku wniosek kredytowy a nie mam pewności czy otrzymam
    pozytywną decyzję kredytową. Powiedziano mi w banku, że mogę złożyć zwykłą
    umowę cywilno-prawną do wniosku aby nie eskalować niepotrzebnie kosztów.
    Oczywiście po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przed zapłatą zostanie zawarta
    właściwa umowa notarialna. Czy ktoś może mi podesłać taki wzór umowy lub
    przesłać linka gdzie takie coś mógłbym znaleźć? Z góry bardzo dziękuję za
    pomoc!

    Pzdr
    Erni