  • 11. Data: 2004-11-19 10:59:03
    Temat: Re: Wypadek samochodowy- I co dalej?
    Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Bo to ocenia biegły. Wyniki tych ocen zawsze stanowiły dla mnie tajemnicę.
    > :-))

    To żeczywiście dość dziwne bo wsumie leczenie obojga rodziców ciągle trwa a
    to czy matka wróci do pracy stoi pod znakiem zapytania wiec wdług przepisów
    niezdolność do pracy to duży uszczerbek na zdrowiu więc czemu biegły wystawia
    opinie w trakcie a nie po zakończeniu leczenia? Jeśli zdarzy się tak że matka
    niebędzie w stanie wrócić do pracy to może być tak że sprawa zaostanie
    ponownie rozpatrzona? Pozdrawiam:]

  • 12. Data: 2004-11-19 11:38:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > To żeczywiście dość dziwne

    Żeczywisćie;)))Trzeba się wczytać.

    >Jeśli zdarzy się tak że matka niebędzie w stanie wrócić do pracy to może
    >być >tak że sprawa zaostanie ponownie rozpatrzona?

    No jasne! I sprawcę rozstrzelają na schodach sądu;)
    Jesteś chrześcijaninem?

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2004-11-19 16:38:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    matka
    > niebędzie w stanie wrócić do pracy to może być tak że sprawa zaostanie

    To już ponownie rozpatrywane przez sąd karny nie będzie. To znaczy
    oczywiście, jeśli zapadnie prawomocny wyrok.

  • 14. Data: 2004-11-19 21:24:50
    Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > No jasne! I sprawcę rozstrzelają na schodach sądu;)
    > Jesteś chrześcijaninem?
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Jestem chrześcijaninem bo nikt mnie się niepytał po narodzeniu o to w jakiej
    wierze chce trwać...A ty czasem niejesteś z "biblijnych domokrążców" albo
    LPR ?:] To niejest sprawa na to forum ale powiem Ci, że wole do końca życia
    smażyć się w piekle niż naiwnie odpuścić grzechy osobie która mało nie
    pozbawiła życia mnie i moich rodziców- Ty możesz sobie mówić jakieś tam
    umoralniające regułki ale nie wiesz zapewne co czuje osoba która otarła sie o
    śmierć tylko dlatego że jakaś baba nieraczyła zobaczyć gdzie jedzie. Nawet
    stado pseudo chrześcijan niezmieni mojej decyzji- nienależę do ludzi którzy
    naiwnie wybaczają, prawo jest prawem...

  • 15. Data: 2004-11-19 21:49:01
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    > I uważasz, że poczuje się lepiej gdy sprawca zamiast 1 rok w zawieszeniu
    na
    > 3 + 1000 zł grzywny dostanie 2 na 4 i 2200 zł grzywny???
    > Gdzie się tacy Kargule rodzą??

    A może dotkliwsza kara dla sprawcy wpłynie na jakoś postrzegania kierunku
    jazdy przez sprawcę?

    Aga :-)

  • 16. Data: 2004-11-19 21:50:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

  • 17. Data: 2004-11-19 21:51:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    >To niejest sprawa na to forum ale powiem Ci, że wole do końca życia
    > smażyć się w piekle niż naiwnie odpuścić grzechy osobie która mało nie

    Na szczęscie masz bardzo mało do gadania;))

    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2004-11-19 21:57:39
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek wrote:
    > I uważasz, że poczuje się lepiej gdy sprawca zamiast 1 rok w zawieszeniu
    > na 3 + 1000 zł grzywny dostanie 2 na 4 i 2200 zł grzywny???

    Obie proponowane przez Ciebie kary by mnie nie zadowoliły... Ale
    niestety masz rację że tak by się skończyło.

    KG

  • 19. Data: 2004-11-20 08:20:05
    Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > I uważasz, że poczuje się lepiej gdy sprawca zamiast 1 rok w zawieszeniu na
    > 3 + 1000 zł grzywny dostanie 2 na 4 i 2200 zł grzywny???
> [...]

    Tak poczuję się lepiej, ale Ty jak widzę to byś wogóle zlikwidował KK a
    zamiast sądów postawił konfesjonały niech się wyspowiadają dostaną z 5
    modlitw a to że mało niewyzabijali kilku osób to nie istotne dla Ciebie,
    To mało budujące kiedy ludzie opowiadają się po stronie przestępcow ale widać
    lekkie życie musiałeś mieć i nie umiesz postawić sie w sytuacji
    poszkodowanego i zrozumieć co on czuje...

  • 20. Data: 2004-11-20 09:06:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Tak poczuję się lepiej, ale Ty jak widzę to byś wogóle zlikwidował KK a
    > zamiast sądów postawił konfesjonały niech się wyspowiadają dostaną z 5
    > modlitw a to że mało niewyzabijali kilku osób to nie istotne dla Ciebie,

    Jeżeli jeździsz samochochodem i twierdzisz, że NIGDY nie będziesz miał
    wypadku to masz bardzo mały rozumek i dalsza rozmowa z tobą jest bezcelowa.
    Przypominam, że przestępstwo z art.177 można popełnić tylko z winy
    nieumyślnej.
    Wiesz o tym?

    Pzdr
    Lesze