  • 11. Data: 2006-02-10 14:52:33
    Temat: Re: Wypadek na "niemieckich blachach"
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Taptuś napisał(a):

    > olej tez tam byl

    Na dowód zrobiłeś frytki ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 12. Data: 2006-02-10 15:23:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Taptuś wrote:

    > jakbys przeczytal to w tym miejscu w tym dniu - nie swiadczy to o czyms ?
    > wina oczywiscie tylko kierowcow jest tak ?
    > zla droga nieodsniezona, zle oswietlona itd. a to kierowca tylko winien -
    > super podejscie

    No bo niby kto.
    Krasnoludek usiadł na pedale gazu?

  • 13. Data: 2006-02-10 16:31:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Taptuś [###p...@p...onet.pl.###] napisał:

    Możliwość zaskarżenia - cokolwiek to słowo znaczy - istnieje. tylko
    sprecyzuj o co dokładnie masz pretensje do właściciela drogi.

  • 14. Data: 2006-02-10 18:14:31
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > nad tym, ze miejsce to jest po pierwsze niebezpieczne a po drugie nie
    > utrzymane w nalezytym porzadku -
    > co potwierdzaja wypadki.

    Wypadki potwierdzaja jedynie to, ze Polacy masowo sprowadzaja sobie
    z Niemiec rozklekotane zuzyte graty.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 15. Data: 2006-02-10 18:26:15
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2006 15:32:33 +0100, Taptuś napisał(a):
    > chodzi o to ze nic by nie bylo jakby byly bariery odsniezone i jakies
    > ograniczenie predkosci
    > jechales ostatnio A4 ? zwroc uwage co jest na barierach - to dziala jak
    > rampa - wyrzucilo ich na
    > przeciwlegly pas i dachowali 2 razy
    > jak by nie bylo tego syfu na barierze (dzisiaj ostro juz odsniezaja) to by w
    > zasadzie tylko potargal
    > bok samochodu

    Niestety ich wina - powód : niedostosowanie szybkości do warunków
    drogowych.
    Albo po prostu kiepskie umiejętności kierowcy. Jeżdże tą autostradą
    ostatnio codziennie na odcinku ok. 130 km w jedną stronę. I zapewniam cię
    że jest dość miejsca ( mimo tego śniegu o którym piszesz) do wyprzedzania.
    Pretensje powinni mieć tylko do siebie i cieszyć się że im niewiele się
    stało.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 16. Data: 2006-02-10 20:09:49
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Wypadki potwierdzaja jedynie to, ze Polacy masowo sprowadzaja sobie
    > z Niemiec rozklekotane zuzyte graty.

    corolla 04' - 6 poduszek (to ich ocalilo m.in) 190KM 18kkm przebiegu -
    sadzisz ze to grat ?
    sory ale dobija mnie takie gadanie

  • 17. Data: 2006-02-10 20:29:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2006 21:09:49 +0100, Taptuś napisał(a):

    > corolla 04' - 6 poduszek (to ich ocalilo m.in) 190KM 18kkm przebiegu -
    > sadzisz ze to grat ?

    Mamy więc winowajcę. Corolla 190 KM. Zapewne brat nie umie jeździć tak
    dobrze jak mu się wydaje i podniecony mocą tego samochodu - spowodował
    wypadek. Niech sie cieszy, że żyje.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2006-02-10 20:31:54
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    > Mamy więc winowajcę. Corolla 190 KM. Zapewne brat nie umie jeździć tak
    > dobrze jak mu się wydaje i podniecony mocą tego samochodu - spowodował
    > wypadek. Niech sie cieszy, że żyje.

    na rowerze sie da zabic - bzdura
    na deskorolce itd. pozatym policja stwierdzila tak jak on mowi ze nie jechal
    zbyt szybko

  • 19. Data: 2006-02-10 20:44:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Taptuś <p...@p...onet.pl>
    w wiadomości <news:dsit87$988$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > policja stwierdzila tak jak on mowi ze nie jechal zbyt szybko

    A co miała stwierdzić, inni tam jeżdżą szybciej.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 20. Data: 2006-02-10 21:45:04
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    > A co miała stwierdzić, inni tam jeżdżą szybciej.

    moga jezdzic i 200kmph ale 2 wypadki w tym samym miejscu w ciagu 12h o czyms
    swiadcza
    zreszta nie chce mi sie juz o tym pisac bo wszyscy sa super kierowcami i
    wiedza lepiej
    jedyne co to wam nie zycze czegos takiego