  • Data: 2005-03-28 20:28:31
    Temat: Wygaśnięcie umowy o pracę i zwolnienie lekarskie
    Od: ArekHbt <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja jest taka:
    Z końcem lutego skończyła mi się umowa o pracę.
    W połowie lutego rozchorowałem się i do dnia dzisiejszego jestem w
    szpitalu (kilka zwolnień wystawianych po sobie. Została zachowana ciągłość).
    Pytania:
    - czy zgodne z prawem jest wystawienie przez pracodawcę zaświadczenia
    pracy w którym jest napisane, że umowa wygasła z ostatnim dniem lutego?
    - czy dostanę zasiłek choroby za cały okres pobytu na zwolnieniu (mimo,
    że umowa wygasła)?
    - do kiedy powinien zapłacić pracodawca, a do kied ZUS?
    - czy jestem nadal pracownikiem?

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc......